  • Data: 2014-01-05 18:29:42
    Temat: MSXML2.ServerXMLHTTP , HTMLDocument i ciasteczka
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Mam sobie taki kawałek kodu (Excel, VBA)

    dim m_doc1 as new HTMLDocument
    Dim http As MSXML2.ServerXMLHTTP
    Set http = New MSXML2.ServerXMLHTTP
    http.Open "get", url, False
    http.send
    If http.Status = 200 Then
    m_doc1.body.innerHTML = http.responseText

    Zaraz po przypisaniu do innerHTML pojawia mi się ostrzeżenie, że strona
    probuje wstawić ciasteczko.

    "Windows Security Warning
    To allow this website to provide information personalized for you, will
    you allow it to put a small file (called a cookie) on your computer?"

    Ktos ma pomysł jak to (najlepiej programowo), wyłączyć?