  • 1. Data: 2011-07-07 17:18:08
    Temat: MSI Neo a migająca dioda zasilania
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Komputer nie bootuje, wiatraki nawet nie zaczynają kręcić, tylko miga dioda
    zasilania (raz na 1 sek.).
    Zasilacz podmieniłem -- bez efektu.

    Ma ktoś jakieś sugestie co w ogóle oznacza taka sygnalizacja?

  • 2. Data: 2011-07-08 08:17:29
    Temat: Re: MSI Neo a migająca dioda zasilania
    Od: Japowaty <j...@g...com>

    On 7 Lip, 19:18, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:
    > Komputer nie bootuje, wiatraki nawet nie zaczynają kręcić, tylko miga dioda
    > zasilania (raz na 1 sek.).
    > Zasilacz podmieniłem -- bez efektu.
    >
    > Ma ktoś jakieś sugestie co w ogóle oznacza taka sygnalizacja?

    Tak, to znaczy: zmień zasilacz:) Bez żadnej złośliwości, też tak
    miałem i ta operacja pomogła.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-07-08 08:30:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 07 Jul 2011 19:18:08 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Ma ktoś jakieś sugestie co w ogóle oznacza taka sygnalizacja?

    Sugestię mam. Zassij manuala pdf-a ze str. producenta i poczytaj.
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2011-07-08 12:40:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 8 Jul 2011 01:17:29 -0700 (PDT), w
    <8...@m...go
    oglegroups.com>, Japowaty
    <j...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Tak, to znaczy: zmień zasilacz:) Bez żadnej złośliwości, też tak
    > miałem i ta operacja pomogła.

    Podkreśliłem jedno zdanie :).

  • 5. Data: 2011-07-08 12:47:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 8 Jul 2011 10:30:51 +0200, w
    <1ec1k3ya4rmdo$.1pbatjfko8jdr.dlg@40tude.net>, Jacek Maciejewski
    <j...@o...pl> napisał(-a):

    > Sugestię mam. Zassij manuala pdf-a ze str. producenta

    Po co skoro mam papierową?

    > i poczytaj.

    I co tam znajdę?

  • 6. Data: 2011-07-08 15:06:54
    Od: Japowaty <j...@g...com>

    On 8 Lip, 14:40, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    Oj tam, oj tam:D

    Przyznaję bez bicia, że nie doczytałem, ale u mnie tak było, po
    prostu.
    P.S. Instrukcja w wersji papierowej do tej płyty milczała na temat
    takiego zachownia.
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-07-08 19:04:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 8 Jul 2011 08:06:54 -0700 (PDT), w
    <c...@x...go
    oglegroups.com>, Japowaty
    <j...@g...com> napisał(-a):

    > P.S. Instrukcja w wersji papierowej do tej płyty milczała na temat
    > takiego zachownia.

    Papierowa czy netowa -- obie milczą.

  • 8. Data: 2011-07-09 13:22:01
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał:

    > miga dioda zasilania (raz na 1 sek).

    Gdzieś widziałem informację (Asusa co prawda, ale warto sprawdzić), że karta
    graficzna jest niewłaściwa. Chodziło bodajże o napięcie zasilające w slocie
    AGP.

    Remek