  • 11. Data: 2010-11-24 22:29:57
    Temat: Re: Luzy na drążku kierowniczym.
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-11-24 20:54, jerzu pisze:

    > Drążek jest wkręcany/wykręcany w końcówkę drążka, więc musi się kręcić
    > wokół własnej osi. Tylko czy po skręceniu tego i zakontrowaniu
    > powinien się dalej dać obracać wokół własnej osi? Zagwozdkę mam, bo w
    > jednym się kręci, w drugim nie.

    Oczywiscie w tym wypadku koncowka drazka nie jest zamontowana do zwrotnicy?
    Jesli koncowka wisi luzno, IMO tak, powinien dac sie obracac.
    Jesli mowa o mozliwosci obrotu wewnetrznego drazka przy zamontowanej
    zewnetrznej koncowce do zwrotnicy to nie, nie powinien dac sie obrocic.

    Nagraj jakis filmik, bo juz sie pogubilem :)

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia