  • 1. Data: 2013-06-25 17:08:11
    Temat: Lustro do parkowania?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Czy ktoś wie gdzie nabyć jakieś sensowne lusterko do ułatwienia sobie
    parkowania? Takie rzędu 30-40cm średnicy, w miarę odporne na mróz...
    Na allegro znalazłem oferty rzędu 200zł za 30cm - warto szukać czegoś
    jeszcze czy raczej nie warto?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2013-06-25 18:03:06
    Temat: Re: Lustro do parkowania?
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 25.06.2013 17:08, Jacek Osiecki pisze:
> [...]
    > parkowania? Takie rzędu 30-40cm średnicy, w miarę odporne na mróz...
    > Na allegro znalazłem oferty rzędu 200zł za 30cm - warto szukać czegoś

    wiem gdzie można kupić kamere (wielkości 3/4 paczki zapałek) z odbiciem
    lustrzanym za ok 50zł i monitor do tej kamery za 70zł. Ceny z przesyłką
    ToMasz

    PS ja wjazd do wąskiej bramy zabezpieczyłem "szynami" z kątowników. w
    jedną z szyn muszę trafić kołem. ułatwia mi to lustro ale 120x60cm. w
    mniejszym niewiele było widać.....
    pss
    Lustro ze śmietnika, ma ubity róg

  • 3. Data: 2013-06-25 18:05:36
    Od: tá´Ź

    Jacek Osiecki wrote:

    > Czy ktoś wie gdzie nabyć jakieś sensowne lusterko do ułatwienia sobie
    > parkowania? Takie rzędu 30-40cm średnicy, w miarę odporne na mróz...

    Po chuj?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2013-06-25 18:06:14
    Od: tá´Ź

    ToMasz wrote:

    > PS ja wjazd do wąskiej bramy zabezpieczyłem "szynami" z kątowników. w
    > jedną z szyn muszę trafić kołem. ułatwia mi to lustro ale 120x60cm. w
> [...]

    Żałosne. :/

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2013-06-25 18:12:55
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 25 Jun 2013 18:03:06 +0200, ToMasz napisał(a):
    > wiem gdzie można kupić kamere (wielkości 3/4 paczki zapałek) z odbiciem
    > lustrzanym za ok 50zł i monitor do tej kamery za 70zł. Ceny z przesyłką

    Trochę nie bardzo - ma to działać na zewnątrz :)
    Chodzi o coś takiego (ascii-art dla czcionki fixed) jak poniżej.
    Na samej górze jest garaż, wjeżdża się od dołu - zaś z lewej strony jest
    wąska kicha na jeszcze jedno auto. Żeby wjechać nie przycierając lewym
    bokiem w końcówkę bramy (B) ani prawą częścią zderzaka w ścianę (X),
    trzeba się sporo nagimnastykować. Najlepiej jest stanąć jak najbliżej X,
    żeby nawet bez zamykania bramy można było w miarę wygodnie wysiąść.

    I o ile w miarę łatwo się kontroluje lewy bok, to wymierzenie idealnie
    blisko X jest trudne. Właśnie gdzieś nad "X" bym chciał umieścić takie
    lustro by dobrze było widać czy przyszoruję zderzakiem o ścianę czy nie.

    | |
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX |
    \
    \
    \
    \
    \
    BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB |
    | |
    | |

    > PS ja wjazd do wąskiej bramy zabezpieczyłem "szynami" z kątowników. w
    > jedną z szyn muszę trafić kołem. ułatwia mi to lustro ale 120x60cm. w
    > mniejszym niewiele było widać.....

    Tu chodzi tylko o dostrzeżenie czy między zderzakiem a ścianą jest jeszcze
    przestrzeń. Wydaje mi się, że powinno być w miarę łatwe do dostrzeżenia...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 6. Data: 2013-06-25 18:16:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Jun 2013 15:08:11 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
> [...]
    > parkowania? Takie rzędu 30-40cm średnicy, w miarę odporne na mróz...
    > Na allegro znalazłem oferty rzędu 200zł za 30cm - warto szukać czegoś

    Takie cos ?
    http://multiplast.wroc.pl/oferta/lustra-drogowe
    http://multiplast.wroc.pl/oferta/lustra-sklepowe

    Chyba ze
    http://bariery-miejskie.pl/kategoria/lustra-drogowe

    J.

  • 7. Data: 2013-06-25 18:22:22
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 25 Jun 2013 16:05:36 GMT, t? napisał(a):
    > Po chuj?

    Bo tak. Wyjaśniłem w wątku.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 8. Data: 2013-06-25 18:39:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@c...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > parkowania? Takie rzędu 30-40cm średnicy, w miarę odporne na mróz...
    > Na allegro znalazłem oferty rzędu 200zł za 30cm - warto szukać czegoś

    a nie lepiej czjniki cofania?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 9. Data: 2013-06-25 23:08:50
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 25 Jun 2013 16:39:56 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Osobnik posiadający mail j...@c...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:
    > a nie lepiej czjniki cofania?

    Akurat chodzi o prawy róg przedniego zderzaka. W jednym aucie akurat są też
    czujniki z przodu - choć to i tak niewiele daje, bo to tałatajstwo drze się
    sygnałem ciągłym jak jest 15cm do ściany - a ja bym chciał być od niej max.
    kilka cm :) No i taniej jedno lustro niż instalować w pozostałych autach
    czujniki - nie mówiąc o tym że zdecydowanie mniej roboty :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 10. Data: 2013-06-25 23:11:29
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 25 Jun 2013 18:16:17 +0200, J.F. napisał(a):
    > Takie cos ?
    > http://multiplast.wroc.pl/oferta/lustra-drogowe
    > http://multiplast.wroc.pl/oferta/lustra-sklepowe

    Pierwsze - drogie, drugie - tylko wewnętrzne :)

    > Chyba ze
    > http://bariery-miejskie.pl/kategoria/lustra-drogowe

    No i tu jest to jedyne które wygląda najsensowniej:

    http://bariery-miejskie.pl/produkt/212/Lustra%20gara
    %C5%BCowe%20i%20parkingowe/

    Właśnie w okolicy 200zł :)

    Coś mi się widzi, że raczej ciężko będzie załatwić coś taniej...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944