  • 51. Data: 2012-10-12 17:02:16
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: atm <...@v...pl>

    > Pierwszy z brzegu test porownawczy, przeczytaj prosze fragment dotyczacy
    > iP5 vs SGS3 oraz podsumowanie.
    http://gizmodo.com/5945262/iphone-5-camera-battle-is
    -it-the-best-smartphone-shooter

  • 52. Data: 2012-10-12 17:05:37
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-12 16:54, Waldek Godel wrote:

    > Zmuszenie go do pracy z:
    > a. duzymi ekranami
    > b. ze sterowaniem dotykowym

    ALe to akurat calkiem sprawnie dziala w N8.
    Gorzej z ogolna zadyszka przy ciezszych mediach oraz mala iloscia pamieci.
    A czas instalacji aplikacji 200kB trwajacy czasem
    minute lub dluzej?

  • 53. Data: 2012-10-12 17:13:48
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu piątek, 12 października 2012 16:54:20 UTC+2 użytkownik Waldek Godel napisał:

    > Zmuszenie go do pracy z:
    >
    > a. duzymi ekranami
    >
    > b. ze sterowaniem dotykowym

    I w czym problem? Radzi sobie lepiej na 1x1GHz niż SpyDroid na 2x1,5 GHz.
    Niedoceniany a całkiem sensowny system. I daruj sobie porównanie do WM czy SpyDroida,
    pzerabiałem je.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 54. Data: 2012-10-12 17:21:34
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu piątek, 12 października 2012 17:05:45 UTC+2 użytkownik atm napisał:

    > ALe to akurat calkiem sprawnie dziala w N8.

    Powiedzmy. Zobacz jak działa 700, jak pomyślę o 2x1,5 pod Carlę t mni ciarki
    przechodzą ;-)

  • 55. Data: 2012-10-12 17:25:54
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Pierwszy z brzegu test porownawczy, przeczytaj prosze fragment dotyczacy
    > iP5 vs SGS3 oraz podsumowanie.

    Gdzie nie przeczytam to iPhone5 wypada lepiej niż SGSIII. Choćby niedawno
    cytowanu test ekranów zrobiony przez DisplayMate.
    Albo niedawno cytowany filmik z YouTube pokazujący jak łatwo pęka ekran w
    SGSIII przy upadku w porównaniu do ledwo zarysowanego iPhone5.
    Gdzie nie popatrzę to Samsung obrywa mocno po głowie tym iPhone5, więc nie
    dziwię się im że przyciśnięci do muru rozmuchują najdrobniejsze nawet i
    najmniej istotne wady iPhone5. Nie mają się do czego poważnego czepiać to
    się czepiają jakości zdjęć pod słońce. Żałosne.

    > A swoja droga strasznie sie uparles na SGS3. Ktos ze znajomych kupil czy
    > jak? Dla mnie to przerosnieta mydelniczka i tyle.

    Nie ja się uparłem, to Samsung uparcie walczy z Apple i jego "weapon of
    choice" jest właśnie Galaxy S III.

    Zgadzam się z Tobą że rozmiary SGSIII jak i plastikowa tandetność jego
    wykonania (potwierdzana testami nieodpornosci na uderzenia) deskwalifikują
    to urządzenie dla mnie w kategorii urządzeń przenośnych.

  • 56. Data: 2012-10-12 17:40:58
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > http://gizmodo.com/5945262/iphone-5-camera-battle-is
    -it-the-best-smartphone-shooter

    W podsumowaniu piszą, że iPhone5 jest lepszy od SGSIII.
    To chciałeś pokazać? :)

  • 57. Data: 2012-10-12 19:06:56
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał:

    > Nie interesuje nas N8 bo on sie do niczego innego niz do zdjec nie nadaje!
    > Jak chce miec aparat to kupie sobie Canona...

    No tak, nawigacja w N8 też pokazuje po chińsku, transmiter FM, którego nie ma w
    iP5 też pewnie nie działa. N8 kładzie na łopatki chłopaku tego iP5 w każdym
    calu.

  • 58. Data: 2012-10-12 19:10:00
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał:

    > A czas instalacji aplikacji 200kB trwajacy czasem
    > minute lub dluzej?

    Już któryś raz to czytam i miałem Ci odpisać wcześniej. Fakt, niektóre, ale
    bardzo rzadko, instalki 1mb instalują się około minutę, ogólnie minutę to
    instalowała mi się 200mb gra Avatar, a instalki po około 10mb 30 sekund.
    Musiałeś trafić na szczególnie oporną francę, że tak to opisujesz. Oczywiście
    mowa o refresh, a nie o s^3?

  • 59. Data: 2012-10-12 19:18:50
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Tomek" napisał:

    > transmiter FM, którego nie ma w iP5 też pewnie nie działa.

    A właśnie, co z odbiornikiem FM? Czy tak jak w poprzednich modelach -
    jest, a jakoby go nie było, czy może zlikwidowano ten problem (o
    przepraszam, ten niepotrzebny nikomu gadżet) usuwając go z "piątki" na
    dobre?

    JoteR

  • 60. Data: 2012-10-12 19:40:11
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    > No tak, nawigacja w N8 też pokazuje po chińsku, transmiter FM, którego
    > nie ma w iP5 też pewnie nie działa.

    I wracamy tu do tematu subiektywności wyboru istotnych dla mnie czy dla
    Ciebie kryteriów porównania.

    Ja nie widze żadnego zastosowania dla transmitera FM wiec to czy telefon go
    ma czy nie ma nie ma dla mnie znaczenua. Co innego tuner FM... Ale tez jest
    małoważny.

    Nawigacji różnych do iOS jest cała gama, więc to że wbudowana działać
    będzie kiepsko jeszcze jakis czas zanim ją poprawią też jest małoważne...

    > N8 kładzie na łopatki chłopaku tego iP5 w każdym calu.

    No jak sam widzisz, nie w każdym... Obydwa "cale" jakie podałeś są dla mnie
    bez znaczenia.