  • 101. Data: 2012-10-16 12:22:46
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: "W^2" <w...@w...pl>

    Animka wystukał, co następuje:

    > Opera Mini Mobile też jest.

    POKAŻ! Albo zamilcz... chociaż w Twoim przypadku to awykonalne...

    > Nie wiem kto ty jesteś, pewnie często zmieniasz nicki, ale własnie cię
    > wrzuciłam do sedesu.

    Ulala, powiało kurtuazją...

  • 102. Data: 2012-10-16 13:48:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@u...pl> wrote in message news:k5j8qq$v1l$1@news.task.gda.pl...

    > Sorry nie mogłem się powstrzymać. :-)
    > Na znanych mi telefonach: SEk750, SEK800, SESatio nigdy czegoś takiego nie
    > widziałem a pstrykam dużo, gdzie popadnie, pod słońce też, i przy złym
    > świetle też (_porządny_ ksenon robi swoje) Nie ma tematu. Żałość :-)

    Żałość to te biedafony co wymieniłeś, nieporównywalne do iPhone5.
    No, może Satio ciut zbliżony... ale do pięt mu nie dorasta.

  • 103. Data: 2012-10-16 18:43:24
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Tue, 16 Oct 2012 06:48:21 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Żałość to te biedafony co wymieniłeś, nieporównywalne do iPhone5.

    A zdjęcia robią lepsze...

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 104. Data: 2012-10-16 21:59:35
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > innego - obejrzyj sobie ulicę Twardą w Warszawie. Sprawdź sobie
    > wszystko - dla porównania weź np zumi.pl czy Targeo jak Google
    > niewiarygodne do porównania. A to tylko kilka minut przed chwila z
    > emejzin mapami Appl-a."
    >
    > Zwracam uwagę na ostatnie zdanie. O to: "A to tylko kilka minut przed
    > chwila z emejzin mapami Appl-a." Zwłaszcza na frazę "przed chwilą"
    >
    > Jak nie wierzysz to idź do sklepu - mają tam egzemplarze okazowe - i
    > sobie sprawdź jak jak nie dowierzasz innym. Tylko nie wiem czy trafisz
    > do takiego sklepu bo sam Apple nie za bardzo wie gdzie one są. iSpot w

    Maciek, Ty cos krecisz z tymi mapami, no chyba ze zaliczasz sie do tych
    niechlubnych, niezadowolonych 10% uzytkownikow ;]
    http://www.cultofmac.com/195726/90-of-iphone-5-users
    -dont-have-a-problem-with-apple-maps/
    http://applefobia.blox.pl/2012/10/To-wlasciwie-o-co-
    chodzi.html

  • 105. Data: 2012-10-16 22:34:46
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    P.B. <p...@w...pl> wrote:

    > A zdjęcia robią lepsze...

    Problem w tym, że smartfone jest czymś znacznie więcej niż aparat foto...

  • 106. Data: 2012-10-17 00:11:33
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > Problem w tym, że smartfone jest czymś znacznie więcej niż aparat foto...

    No właśnie dlatego ip5 tak od nich odstaje. To kiedy będą te poprawki? Czy to
    jakiś problem? Czy dalej będziesz zachwalał tego knota nie mając go ani razu w
    ręku? I dalej będziesz wmawiał, że Twoja opinia jest koszernie obiektywna?

  • 107. Data: 2012-10-17 01:08:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > No właśnie dlatego ip5 tak od nich odstaje.

    Chyba nie zrozumiałeś...

    > To kiedy będą te poprawki?
    > Czy to jakiś problem?

    Jakie poprawki? O co Ty mnie pytasz? Pomyliło Ci się, że ja pracuję w Apple?

    > Czy dalej będziesz zachwalał tego knota nie mając go ani razu w ręku?
    > I dalej będziesz wmawiał, że Twoja opinia jest koszernie obiektywna?

    Tomuś, tomuś... znowu się nie wyspałeś i masz zły humorek?
    Co do iPhone5 to miałem okazję się mu przyjrzeć dokładnie wczoraj.
    Nawet odkryłem dodatkowy, nie reportowany tu wcześniej problem
    z programem mapowym. Pisałem o tym na grupie - nie doczytałeś?

  • 108. Data: 2012-10-17 09:00:48
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-10-16, o godz. 21:59:35
    atm <...@v...pl> napisał(a):

    > Maciek, Ty cos krecisz z tymi mapami, no chyba ze zaliczasz sie do
    > tych niechlubnych, niezadowolonych 10% uzytkownikow ;]
> [...]

    Widzisz - ja z iPhone-a muszę czasami korzystać bo wdrożyłem
    rozwiązanie które między innymi jest dostępne na nim. I dla kilku
    użytkowników muszę testować jego działanie na nim. IPad za to całkiem
    fajnie sprawdza się jako czytnik dokumentacji. Wiec o czasu do czasu
    sprawdzam jak ktoś pisze że coś w urządzeniach apple-a nie działa. I
    część z tych doniesień- nie piszę tego bynajmniej złośliwie - się
    potwierdza. Ostatnio właśnie mapy, poprzednio problemy z zasięgiem.
    Swoją drogą to jakbym chciał być złośliwy to bym pewnie w Warszawie
    którą znam dość dobrze znalazł więcej przekłamań bo to co opisałem to
    dosłownie przegląd z kilku minut. Ale nie mam za darmo zamiaru odwalać
    roboty za Apple bo ten poprawia znalezione userów bugi - parki w
    Warszawie już nie mają opisu po chińsku. Ale taki Stadion Narodowy nie
    istnieje dla ich wyszukiwarki a po ręcznym wskazaniu ma adres "03-
    Warszawa Polska". ;-)

    Zdrówko

  • 109. Data: 2012-10-17 13:33:24
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-10-17, o godz. 09:00:48
    Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> napisał(a):

> [...]
    > Warszawie już nie mają opisu po chińsku. Ale taki Stadion Narodowy nie
    > istnieje dla ich wyszukiwarki a po ręcznym wskazaniu ma adres "03-

    No i żadnego Starbusia w Polsce nie idzie znaleźć na tych mapach. Gdzie
    teraz Ci biedni właściciele emejzing sprzętów będą się lansować? Jak tu
    żyć panie premierze??? ;-)

    Zdrówko

  • 110. Data: 2012-10-17 13:36:46
    Od: atm <...@v...pl>

    > No i żadnego Starbusia w Polsce nie idzie znaleźć na tych mapach. Gdzie
    > teraz Ci biedni właściciele emejzing sprzętów będą się lansować? Jak tu
    > żyć panie premierze??? ;-)
    >
    > Zdrówko

    No widzisz? To jest dopiero pozytywne nastawienie. My tu trujemy i
    narzekamy a 90% Applowcow jest zadowolonych z map.
    Mamy sporo do przemyslenia ;]