eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmLumia 620 i sygnalizacja połączeń nieodebranych diodą lampy błyskowej › Lumia 620 i sygnalizacja połączeń nieodebranych diodą lampy błyskowej
    From: Nix <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Lumia 620 i sygnalizacja połączeń nieodebranych diodą lampy błyskowej
    Date: Thu, 18 Jul 2013 12:47:27 +0200

    Witam

    Mam od kilku dni Lumnię 620 z Windows Phone, ogólnie telefonik jest OK,
    ale strasznie mnie wkurza brak diody LED do sygnalizacji połączeń
    nieodebranych, kiedy fon leży sobie... wprawdzie trzeba nacisnąć tylko
    przycisk blokady żeby zobaczyć ewentualne połączenia, ale trzeba się
    odrywać od pracy...

    Gdzieś słyszałem że jest aplikacja która "mruga" diodą LED ( jedyną
    diodą w tym fonie) lampy błyskowej, przy nieodebranym połączeniu ale nie
    mogę jej namierzyć...

    Pomożecie ?

    pzdr! Nix