  • 11. Data: 2012-03-27 14:50:07
    Temat: Re: Lozysko glowki ramy. Wymiana czy dokrecenie?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/27/2012 02:40 PM, Kuczu wrote:

    > Kontrola lozyska glowki ramy nalezy do podstawowych czynnosci
    > obslugowych motocykla. Kazda serwisowka podaje ze nalezy skontrolowac
    > luz i go ewentualnie skasowac poprzez dociagniecie nakretki
    > regulacyjnej. Wiec jesli ktos pisze ze od razu remont i wymiana to albo
    > nie ma zielonego pojecia o czym pisze albo sobie po prostu jaja robi.
    > A my sobie z kolega Amilem tez lubimy pozartowac. Czyli innym wolno a mi
    > nie ?

    Przez takie prześmiewcze tony masz na preclu coraz słabszą pozycję.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-03-27 14:52:01
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Przez takie prześmiewcze tony masz na preclu coraz słabszą pozycję.

    A ja jaka mam pozycje?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 13. Data: 2012-03-27 14:55:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-27 14:50, AZ pisze:

    > Przez takie prześmiewcze tony masz na preclu coraz słabszą pozycję.

    Ostatnimi czasy czytuje precla z czystej ciekawosci. A nad pozycja to
    lepiej Ty popracuj bo podobno slaba masz. Na preclu pisali.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 14. Data: 2012-03-27 14:56:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > A ja jaka mam pozycje?

    Boczna ustalona

  • 15. Data: 2012-03-27 14:57:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/27/2012 02:52 PM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > A ja jaka mam pozycje?

    Musisz zapytać preclowego specjalisty ds. pozycji. Ale IMHO masz mięrną.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2012-03-27 14:59:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/27/2012 02:55 PM, Kuczu wrote:

    > Ostatnimi czasy czytuje precla z czystej ciekawosci. A nad pozycja to
    > lepiej Ty popracuj bo podobno slaba masz. Na preclu pisali.

    A ironia to kiedyś Cię w dupę kopnęła? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-03-27 15:00:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-27 13:18, Marcin N pisze:

    > Jest dobre przysłowie na tę okoliczność: chcesz żyć wiecznie - dziel się
    > wiedzą.

    Wiec pytam jako specjalisty od pozycji: Jaka pozycje ma Amil ?

  • 18. Data: 2012-03-27 15:02:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-27 14:59, AZ pisze:

    > A ironia to kiedyś Cię w dupę kopnęła? :-)

    Tak, a potem dala Ci w leb i nawet nie zauwazyles.

  • 19. Data: 2012-03-27 15:02:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/27/2012 03:02 PM, Kuczu wrote:

    > Tak, a potem dala Ci w leb i nawet nie zauwazyles.

    No to sprytna ona jest, ta ironia znaczy się.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2012-03-27 15:07:51
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jesli zas masz duzo czasu i mozliwosci oraz odrobine zdolnosci
    > mechanicznych to mozna wyjac oba lozyska, wyczyscic bieznie, umyc lozyska,
    > nasmarowac calosc porzadnie i skrecic zgodnie z zasadami sztuki. Czyli do
    > oporu a potem lekko luzowac az lozysko przestanie stawiac opor.

    I to bedzie najsensowniejsza opcja w wolnej chwili. Dluzszej wolnej.

    pozdro