  • 1. Data: 2011-05-03 15:02:56
    Temat: Losowe generowanie tunelu
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    Chciałbym w czasie rzeczywistym generować coś w rodzaju tunelu (bądź
    drogi) - chodzi o to, żeby było w miarę 'rozsądnie' (nie za ostre
    zakręty np.). Jest jakiś gotowy algorytm?

    --
    <:> Roger, MoonWolf Out <:>|Lunacy has found me
    (::) (::)|

  • 2. Data: 2011-05-04 03:46:36
    Temat: Re: Losowe generowanie tunelu
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 3 Maj, 17:02, MoonWolf <m...@p...com> wrote:
    > Chciałbym w czasie rzeczywistym generować coś w rodzaju tunelu (bądź
    > drogi) - chodzi o to, żeby było w miarę 'rozsądnie' (nie za ostre
    > zakręty np.). Jest jakiś gotowy algorytm?
    Krzywe beziera?
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-05-04 07:40:25
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    Mariusz Marszałkowski denied rebel lies:

    > Krzywe beziera?
    > Pozdrawiam

    O, to ciekawe. W ten sposób nie pomyślałem - popróbuję, dzięki.

    --
    <:> Roger, MoonWolf Out <:>|This is the tongue that whips you down