  • 31. Data: 2002-09-10 13:13:01
    Temat: Re: Lista polskich "open proxy" (glownie SDI)
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Asia Jedrychowska" <a...@a...net> napisał w wiadomości
    news:h7us4-vhr.ln1@greebo.hell.pl...

    > Nie, to był mój skrót myślowy, szło mi nie o udostępnianie zasobów
    > dyskowych komputera, lecz zasobów sieciowych poprzez łącze, do jakiego
    > jest wpięty. myślałam, że to logiczne, ale widać trzeba kawę na ławę.

    Zdaje się, że różne propozycje po to przedstawia się pod publiczną dyskusję
    aby wspólnie znaleźć ich silne i słabe strony.
    Jeśli takie słabe punkty się znajdą, to należy je po prostu wyeliminować
    (jeśli
    to możliwe), a nie unosić się ambicją.

    > to juz nie gardłuj tyle, bo chyba polimeryzujesz z samym sobą.

    Dzięki za uprzejmość - ja wcale nie chciałem Cię urazić.
    Trochę rozumiem rozżalenie, że Twój pomysł nie wzbudził powszechnego
    aplauzu,
    ale IMHO to nie jest jednak usprawiedliwienie do takiej agresji ;-)

    BTW - przed pisaniem złośliwości przeczytaj kontekst.

    pzd.Pix

  • 32. Data: 2002-09-10 13:13:27
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > dyskowych komputera, lecz zasobów sieciowych poprzez łącze, do jakiego
    > jest wpięty. myślałam, że to logiczne, ale widać trzeba kawę na ławę.

    To wyjaśnia sprawę i trzeba było na tym poprzestać darując sobie
    złośliwości.

    > to juz nie gardłuj tyle, bo chyba polimeryzujesz z samym sobą.

    Przedstawiając swoje zdanie publicznie niestety musisz liczyć się z tym, że
    pojawią się również głosy krytyczne. Na tym między innymi polega publiczna
    dyskusja iż są omawiane zarówno mocne jak i słabsze strony różnych pomysłów.
    Nie przypominam sobie abym w jakikolwiek sposób Cię obraził czy też w inny
    sposób sprowokował tak niegrzeczne i agresywne zachowanie z Twojej strony.
    Jeśli nie jesteś przygotowana na krytykę i masz jakieś problemy z akceptacją
    tego faktu to może lepiej nic nie pisz.

    Przepraszam, że przypominam tak podstawowe rzeczy, ale widać niekiedy
    trzeba.
    BTW - nie sądzę aby nasza dyskusja kogokolwiek na tej grupie jeszcze
    interesowała bo kwestie merytoryczne zostały wyjaśnione, więc jeśli masz
    jeszcze jakieś wątpliwości to możesz napisać na priv :-)

    pzd.Pix

  • 33. Data: 2002-09-10 15:45:01
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    > Tak samo jak ma prawo do postawienia IIS-a, czy jakiegokolwiek
    > MTA. Ale jeśli są one źle skonfigurowane/dziurawe, to wtedy
    > spada na niego część odpowiedzialności za to, że ktoś
    > wykorzystał jego maszynkę do niecnych celów.

    Nie czesc. Wszystko albo nic. Spada na niego obowiazek udowodnienia ze
    to nie on. W przeciwnym razie zostanie uznana jego wina.

    januszek

  • 34. Data: 2002-09-10 18:20:03
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Ale w tym wypadku open-proxy jest tylko narzedziem. To tak jakby karac
    >producenta nozy za to, ze jego produkt byl uzyty w przestepstwie.
    >Czy nie ? :)

    Nie. Jezeli ktos twoim samochodem popelni wykroczenie drogowe i
    zwieje, a ktos inny zapamieta numery to Policja przyjdzie i zapyta
    Ciebie o wyjasnienia. Podobnie jest w sytuacji, w ktorej ktos uzyje
    twojego sprzetu do popelnienia jakiegos wystepku elektornicznego -
    bedziesz musial sie gimnastykowac i udowadniac ze to nie ty.

    januszek