  • 21. Data: 2010-03-04 16:37:39
    Temat: Re: Linux? do Lifebooka S6120
    Od: "Piotrek" <...@w...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com> napisał w
    wiadomości news:hmodfb$2n$1@inews.gazeta.pl...
    > Piotrek rzecze:
    > http://lmgtfy.com/?q=debian+live

    nie było, ale akurat tego nie znalazłem

  • 22. Data: 2010-03-05 05:51:02
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Thu, 4 Mar 2010 13:42:04 +0100, Piotrek wrote:

    > Użytkownik "Artur Frydel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > mógłbyś podać więcej informacji na temat Debina na Pendriva. Skąd pobrać ,
    > jaki ma programy, czy montuje sie podobie jak SLAX, może jakiś link do
    > dobrej strony na ten temat

    Ja to Ci raczej nie pomogę, bo nie korzystam z Debiana na live-cd.
    Na moim pendrive jest zestaw kilku dystrybucji (slax, puppy i inne), oprocz
    tego mam tam pare dosowych narzędzi, Hirens Boota, Bart Xp live-cd itp..

    Dystrybucje mam z gotowego zestawu;
    http://ultilex.linux-bg.org/

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Co za dużo to niezdrowo, ale od przybytku głowa nie boli.

  • 23. Data: 2010-03-05 10:53:51
    Od: Maru <m...@n...pl>

    W dniu 04.03.2010 11:56, kamil pisze:
    > "Maru" <m...@n...pl> wrote in message

    > Nie kazdy posiadacz samochodu lubi spedzac wiecej czasu pod nim, niz
    > jezdac. ;)
    >

    > Pozdrawiam
    > Kamil

    Ale jednak są ludzie, którzy lubią całymi dniami dłubać przy
    samochodzie, nawet jak tego nie wymaga:))
    Wracając do głównego wątku. Skoro ktoś chce spróbować to czemu od razu
    mu tego zabraniać?? Nie spasuje mu to sobie odpuści i tyle.
    Ja jak się przesiadałem to też nie byłem hurra optymistycznie
    nastawiony, a jednak wyszło coś z tego.
    Nie twierdzę, że Linux jest the best, jest po prostu inny i wymaga
    nowych nawyków i podejścia. Różnica jest taka, że żadnego programu
    linuksowego pod Windowsem nie odpalisz, a pod Linuksem wiele aplikacji
    Windows chodzi i to całkiem sprawnie. Z grami jest już różnie, ale ja
    jako amator kilka odpaliłem i niczym się nie różnią od działania pod
    Windowsem.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2010-03-05 12:30:41
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Maru rzecze:

    > nowych nawyków i podejścia. Różnica jest taka, że żadnego programu
    > linuksowego pod Windowsem nie odpalisz, a pod Linuksem wiele aplikacji

    No, nie przesadzajmy. Jest Cygwin :-)

    Nie wspominając, że bardzo wiele aplikacji "linuksowych" ma port
    pod Windows (zalety otwartego kodu), a w drugą stronę najczęściej kicha.
    Ale ma to swoje zalety- na przykład trojany i podobne ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 25. Data: 2010-03-05 12:34:06
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Dominik & Co"
    >No, nie przesadzajmy. Jest Cygwin :-)

    O, to cygwin daje możliwość uruchamiania linuksowych binarek? Od kiedy?

    >Nie wspominając, że bardzo wiele aplikacji "linuksowych" ma port
    >pod Windows (zalety otwartego kodu), a w drugą stronę najczęściej kicha.

    Tia. Wiesz ile czasu czekałem na windowsowego gnucasha?

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 26. Data: 2010-03-05 12:45:57
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Mariusz Kruk rzecze:

    > O, to cygwin daje możliwość uruchamiania linuksowych binarek? Od kiedy?

    Gdzie tak napisałem?

    > Tia. Wiesz ile czasu czekałem na windowsowego gnucasha?

    Nie wiem. A nie mogłeś sam sportować? ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 27. Data: 2010-03-05 13:48:38
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Dominik & Co"
    >Gdzie tak napisałem?

    Kreatywnie wyciąłeś. Podałeś cygwina jako kontrargument przeciwko
    niemożności uruchamiania aplikacji linuksowych pod windows (por.
    symetryczna sytuacja i wine).

    >Nie wiem.

    Ze 4 lata bodajże.

    >A nie mogłeś sam sportować? ;-)

    Nie mam co robić.

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 28. Data: 2010-03-05 21:38:58
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    zen3x <z...@o...pl> wrote:

    > Aż taka niechęć do *BSD. Z linuxa jeszcze slackware jest do strawienia.

    Żadna tam niechęć - chłopak zaczyna z czymś innym niż Windows,
    moim zdaniem zamiana na *BSD jest trochę jakby przedwczesna
    chociażby od strony obsługi sprzętu i szukania pomocy w necie.

    --
    gs

  • 29. Data: 2010-03-05 21:39:56
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Wed, 03 Mar 2010 13:44:44 +0100, Nex@pl napisał(a):

> [...]
    > stabilne rozwiązanie. Oczywiście to tylko moje zdanie i źle to ująłem,
    > nie miałem na mysli, że SLAX jest niepełnowartościowym linuxem.

    To zainstaluj na dysku....
    Co za lajf.
    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 30. Data: 2010-03-05 21:42:23
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Fri, 05 Mar 2010 11:53:51 +0100, Maru napisał(a):
    /..../
    Różnica jest taka, że żadnego programu linuksowego
    > pod Windowsem nie odpalisz,

    Cygwin Twoim przyjacielem. KDE jest pod Windows.
    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/