  • 1. Data: 2024-07-07 08:15:29
    Temat: Linie zatrzymania
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Jak to jest z liniami zatrzymania? Widzę przerywane złożone z pasków nieco dłuższych
    i inne przerywane złożone z pasków nieco
    krótszych, na tym samym skrzyżowaniu. Mamy jeździć z linijką?

  • 2. Data: 2024-07-07 10:07:06
    Temat: Re: Linie zatrzymania
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 07.07.2024 o 08:15, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jak to jest z liniami zatrzymania? Widzę przerywane złożone z pasków
    > nieco dłuższych i inne przerywane złożone z pasków nieco krótszych, na
    > tym samym skrzyżowaniu. Mamy jeździć z linijką?

    Widać działa skoro je rozróżniasz bez linijki.

    Robert

  • 3. Data: 2024-07-07 22:17:31
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    > Widać działa skoro je rozróżniasz bez linijki.
    >
    > Robert

    No i co mu odpowiedziałeś?
    Jakie z tego wnioski?
    Nie zrozumiałeś pytania?

    Starałeś się być pomocnym czy chciałeś być złośliwym trolem?

    Bo wyszedłeś na przygłupa.

    Kazik

  • 4. Data: 2024-07-07 23:31:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 07.07.2024 o 22:17, Kazik Kaz pisze:
    > Nie zrozumiałeś pytania?

    Zadać pytanie jest trudniej niż na nie odpowiedzieć.

    Robert

  • 5. Data: 2024-07-08 06:10:47
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-07-07 16:31, Robert Wańkowski wrote:

    > Zadać pytanie jest trudniej niż na nie odpowiedzieć.

    Mysle ze to zwykly trol. Ostatnimi czasy malo ich bylo wiec sie czlowiek
    odzwyczail od rozpoznania takowego na wolnosci.

    --
    Lukasz

  • 6. Data: 2024-07-08 10:09:51
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > No i co mu odpowiedziałeś?
    > Jakie z tego wnioski?
    > Nie zrozumiałeś pytania?
    >
    > Starałeś się być pomocnym czy chciałeś być złośliwym trolem?
    >
    > Bo wyszedłeś na przygłupa.

    Pytania w cytowanym tekście były dwa:
    1. Jak to jest z liniami zatrzymania?
    2. Mamy jeździć z linijką?
    Odpowiedź chyba wyjaśnia wszystko.

    Być może treść pytania zawierała coś więcej, ale tego nie wiem, bo nie
    widzę postu pytającego. Jak każdy człowiek, który ma choć odrobinę
    godności, takie odpady jawnie plujące wszystkim w twarz, mam w KF.

    --
    -
    Akarm

  • 7. Data: 2024-07-08 13:46:12

    Sun, 7 Jul 2024 08:15:29 +0200, w <v6dbq1$pg0$1@news.chmurka.net>, ąćęłńóśźż
    <c...@b...pl> napisał(-a):

    > Jak to jest z liniami zatrzymania? Widzę przerywane złożone z pasków nieco
    dłuższych i inne przerywane złożone z pasków nieco
    > krótszych, na tym samym skrzyżowaniu. Mamy jeździć z linijką?

    Ty tak.