  • Data: 2009-07-28 20:38:21
    Temat: Likwidacja numeru w Erze
    Od: "Miromat" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W zeszłym tygodniu byłem w salonie firmowym Ery, aby zlikwidować swój numer,
    którego od długiego czasu nie używam. Kończy się umowa, więc stwierdziłem, że
    nie ma sensu przedłużać. Byłem przygotowany, że będę usilnie namawiany na
    pozostanie w tej sieci, że będą mi przedstawiane atrakcyjne propozycje na nową
    umowę itp. Nic z tych rzeczy. Panienka po wysłuchaniu z czym przyszedłem bez
    słowa wydrukowała odpowiedni dokument, dała mi do podpisu i powiedziała, że to
    wszystko. I tu moje pytanie: czy Era tak łatwo pozbywa się abonentów? Jakie są
    wasze doświadczenia w tym temacie?