  • 21. Data: 2010-05-07 00:13:18
    Temat: Re: Liczniki na sygnalizatorach [PRESS]
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-06 22:57:47 +0200, "nom" <n...@u...gazeta.pl> said:

    > W Anglii widziałem przed niektórymi przejściami dla pieszych takie
    > grube metalowe słupki wysuwające się z jezdni przy czerwonym świetle.

    Bolardy.
    Służą do czegoś innego.

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2010-05-07 09:00:41
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    MarcinJM pisze:

> [...]
    > rozdzielona pasem zieleni) jest zbyt dynamiczny i ograniczyl tam
    > predkosc do calych 40 kmph. Uzasadnial to tym, ze jazda z zabujcza
    > predkoscia 70kmph powoduje dyskomfort okolicznych mieszkancow z powodu
    > halasu. Z tym, ze nie pofatygowal sie sprawdzic, ze... tam nie ma
    > "okolicznych mieszkancow". Lotnisko jest, komisy samochodowe, jakies
    > firmy, ASO citroena, stacje benzynowe.
    > Oczywiscie zaraz po wrowadzeniu 40tki pojawily sie zastepy milicji
    > bezlitosnie wylawiajace ze zdrowej tkanki spoleczenstwa piratow drogowych.
    > Eksperyment trwal ok 1 miesiaca, pozniej chyba go ktos porzadnie

    Patrzyłem ostatnio na stare zdjęcia - połowa lat 80tych, początek 90tych
    - Radzymińska, wtedy Generalska (DC) miała 70km/h, a w tej chwili ile ??
    mamy 21 wiek a na tej samej 2 pasmowej ulicy mamy tylko 60km/h :(

    Pozdrawiam !!

  • 23. Data: 2010-05-08 21:28:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 06 May 2010 13:42:09 +0200, Pawel O'Pajak wrote:
    >Daj spokoj, wyswietlacz w zaleznosci od wielkosci, to max kilkadziesiat
    >zl, tyle samo porzadna wodoszczelna obudowa, zasilacz kilkanascie, ceny
    >procka i innych drobiazgow pomijalnie male.

    I jeszcze to musisz jakos pozenic z istniejacym prymitywnym
    sterownikiem, albo go wywalic i wstawic wlasny.
    I cena rosnie.

    J.

  • 24. Data: 2010-05-09 09:54:30
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > I jeszcze to musisz jakos pozenic z istniejacym prymitywnym
    > sterownikiem, albo go wywalic i wstawic wlasny.
    > I cena rosnie.

    I do tego musi miec CE sruty pierduty i inne atesty ktore zaczna kosztowac 2
    x tyle co podzespoly...
    Naturalnie nie bedzie mogla produkowac tego firma bez ISO 9001 i innych
    HACCaPów ;)

    --
    Picasso

  • 25. Data: 2010-05-09 22:17:15
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > W DC mamy inz. Galasa, on na to nie pozwoli.

    a w krakowie mamy super sterowanie centralne firmy siemens i tez sie podobno
    nieda zamontowac licznikow :)
    super, korki jak byly tak sa, swiatla montuja juz na kazdym mozliwym
    skrzyzowaniu generalnie dramat.

    gdzie nie wylacza swiatel tam korki znikaja, jak wlacza to korki sie
    magicznie pojawiaja.
    jakas parodia..... a placimy na te swiatla ciezkie pieniadze jako podatnicy

    --
    pzdr
    piotrek

  • 26. Data: 2010-05-10 21:37:26
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Bolardy.
    > Służą do czegoś innego.

    Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. ;-)

  • 27. Data: 2010-05-11 11:47:21
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    nom wrote:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki za wyczerpującą odpowiedź.

    Proszę uprzejmie.
    :-)

    > ;-)

    Gógle nie działają? :-)

    Te ustrosjstwa służą do niewpuszczania na daną drogę innych pojazdów,
    niż upoważnione.
    Nie służą blokowaniu wjazdu na skrzyżowanie wszystkim pojazdom przy
    czerwonym świetle.

    (choć gdy patrzę na wjeżdżających na skrzyżowania przy czerwonym
    świetle, (poza prawo/lewoskręcającymi) to czasem marzy mi się takie
    rozwiązanie...)

    Ale skoro widziałeś w Anglii, to zadałeś tambylcom stosowne pytanie?

    --
    Bydlę