  • 1. Data: 2011-11-04 08:33:03
    Temat: Lekko OT: Wymieranie PMS i innych for moto
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    Ze zdziwieniem stwierdzam ze wymierają newsy (no tu akurat zdziwiony nie
    jestem bardzo bo narybek zwyczajnie nie wie ze cos takiego jest) oraz
    fora motoryzacyjne. Moze to subiektywna ocena ale jakos mniejszy ruch
    widze na autokaciku (punto)i innych forach moto. To jakiś trend ogolny
    czy 'mie sie zdaje' po prostu?
    Na drogach znalezc kogos oklejonego to trzeba miec wrecz farta -od razu
    do kolektury i zaklady trzeba kupic:)

    to efekt niewieścienia naszej płci? jeśli tak to nic tylko otwierac
    zaklad napraw samochodów:) zresztą nawet koło mojej zapadłej wsi jest
    zakladow napraw tyle co sklepów spozywczych:) dwa.

    Czy naprawde wymiana oleju czy filtra powietrza to koniecznosc jechania
    do serwisu?

    ps. watek o wyludnianiu newsow czytalem, prawidlowosc zauwazylem
    jednakze nie tylko tu i to mnie dziwi.
    pozdr
    sirapacz

  • 2. Data: 2011-11-04 08:37:07
    Temat: Re: Lekko OT: Wymieranie PMS i innych for moto
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Nov 4, 8:33 am, Michał sirapacz Gut <m...@s...pl> wrote:
> [...]
    > do serwisu?
    >
    > ps. watek o wyludnianiu newsow czytalem, prawidlowosc zauwazylem

    Idź zobacz pl.misc.samochody.garbusy - jeszcze z 10 lat temu ruch był
    jak na marszałkowskiej, a teraz jak 1 post dziennie ktoś napisze to
    wszystko ...

    Pozdrawiam !

  • 3. Data: 2011-11-04 08:42:39
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-11-04 08:33, Michał sirapacz Gut pisze:
    > Moze to
    > subiektywna ocena ale jakos mniejszy ruch widze na autokaciku (punto)

    Może to przez właśnie rozpoczynający się sezon kradzieży sond lambda?

  • 4. Data: 2011-11-04 09:01:41
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    W dniu 2011-11-04 08:33, Michał sirapacz Gut pisze:
    [CIACH]

    Może ludzie po prostu nie mają czasu ? Może większość zapi**dala, żeby
    starczyło do pierwszego ?

    Może nie w temacie, ale wczoraj jak wiozłem mamę na badania to jak
    wyjeżdżałem z parkingu jakiś gość, który wjeżdżał mnie lekko stuknął
    (obtarcie 0,5x0,5cm). Jak wysiadł to był tak znerwicowany, że mu łzy
    pociekły. Masakra jakaś... Facet z żoną jechał, żona tak samo - nerwowa,
    że aż strach podejść. Facet dał mi 50zł, bo więcej nie chciałem jak go
    zobaczyłem a żonie dałem persen, żeby mu zaaplikowała.

    Teraz mam kilka zleceń na stronki i coś się tam kręci, ale
    przyzwyczaiłem się do nerwic klientów (wszystko na wczoraj, żadnej
    kawki, normalnej rozmowy), tekstów typu: mój szwagier to by taniej
    zrobił a też się zna... muszę się gryźć w język.

    Takie czasy i tyle.

  • 5. Data: 2011-11-04 09:51:39
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > ps. watek o wyludnianiu newsow czytalem, prawidlowosc zauwazylem jednakze
    > nie tylko tu i to mnie dziwi.

    newsy może i troszkę są ospałe...
    ale fora - przynajmniej te, których ja używam - żyją i mają się dobrze...
    inna rzecz, że raczej piszą ci sami od lat, czytają ci sami od lat...
    pozdr.
    gr

  • 6. Data: 2011-11-04 18:25:01
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/11/2011 07:33, Michał sirapacz Gut wrote:
> [...]
    > zakladow napraw tyle co sklepów spozywczych:) dwa.
    >
    > Czy naprawde wymiana oleju czy filtra powietrza to koniecznosc jechania

    Mamy wiele możliwości, bardzo wiele..

    1. Ludziom odechciewa się babrać po łokcie cały weekend zamiast iść z
    dzieckiem do kina, żeby oszczędzić 200zł na mechaniku.

    2. Polska dogania europę w poziomie zmotoryzowania i samochód przestaje
    być marzeniem a zaczyna być sprzętem AGD i ludziom nie chce się
    dyskutować z innymi posiadaczami punta-srunta czy lanosa tak samo, jak
    nie zapisują się do klubu miłośników whirpoola?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2011-11-04 19:47:49
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

> [...]
    > dyskutować z innymi posiadaczami punta-srunta czy lanosa tak samo, jak
    > nie zapisują się do klubu miłośników whirpoola?

    Ja myślę, że odpowiedź jest inna. "Nowi" po prostu po podłączeniu
    internetu "znajdują" facebooka, naszą klasę, jakiś portal i do tego się
    ograniczają.

    Przymieranie for motoryzacyjnych można zaobserwować także zagranicą, a
    tam kultura motoryzacyjna się ostatnio jakoś drastycznie nie zmieniła.

  • 8. Data: 2011-11-04 20:01:44
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Michał sirapacz Gut

    > Ze zdziwieniem stwierdzam ze wymierają newsy (no tu akurat zdziwiony nie
    > jestem bardzo bo narybek zwyczajnie nie wie ze cos takiego jest)

    Gdyby "właściciel hierarchii" i jego pomagierzy mieli jakiekolwiek
    pojęcie o zarządzaniu społecznościami to by tak nie było, a w każdym
    razie nie w takiej skali. Skoro najpierw uniemożliwili w zasadzie
    zakładanie nowych grup i tępili wszelkie bramki www2news, a potem
    pozwolili na zalewanie pozostałości usenetu postami o jedzeniu kupy, to
    czemu się właściwie dziwić?

    W latach 90-tych każdy kto chciał podyskutować w necie wchodził na
    usenet, bo nic innego nie było. Potem to się zmieniło, ale ta wesoła
    gromadka potrzebowała 10 lat, żeby zauważyć, że teraz wypadałoby się
    postarać o "klientów", a nie zachowywać się, jak e-królewny na ziarnku
    grochu. Zresztą w analogiczny sposób rozwalili IRC. Ta sama ekipa, tylko
    konfiguracja trochę inna.

> [...]
    > czy 'mie sie zdaje' po prostu?
    > Na drogach znalezc kogos oklejonego to trzeba miec wrecz farta -od razu

    To zależy pewnie od modelu, po prostu Puntu przestało już być dobytkiem
    życia, a stało się tanim autkiem do miasta, więc mało kto się nim
    fascynuje na tyle, żeby o nim pisać.

    > Czy naprawde wymiana oleju czy filtra powietrza to koniecznosc jechania
    > do serwisu?

    Ja lubię zrobić coś przy samochodzie, ale oleju akurat nigdy nie
    wymieniam, bo niby jak bez kanału? Tak, wiem, mogę sobie kupić kobyłki,
    podnosić auto ręcznym podnośnikiem, a stary olej wlać do dołka w ogrodzie
    i zakopać, ale mimo wszystko łatwiejsze wydaje mi się podjechanie do
    warsztatu, gdzie to zrobią za grosze i od razu wezmą stary olej.

  • 9. Data: 2011-11-04 20:42:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-04 08:33, Michał sirapacz Gut pisze:
    > Ze zdziwieniem stwierdzam ze wymierają newsy (no tu akurat zdziwiony nie
    > jestem bardzo bo narybek zwyczajnie nie wie ze cos takiego jest)

    Czy ja wiem, czy wymierają? Form komunikacji jest tak wiele, że nic
    dziwnego, że jakoś to się rozkłada na różne media.

    > oraz
    > fora motoryzacyjne.

    To zależy.

    > Moze to subiektywna ocena ale jakos mniejszy ruch
    > widze na autokaciku (punto)i innych forach moto.

    Autokącik? LOL - tam to od dawna większość ruchu to
    bezwartościowe pierdoły.

    > To jakiś trend ogolny czy 'mie sie zdaje' po prostu?

    Świat ewoluuje, ludzie ewoluują - na różne metody.

    > Na drogach znalezc kogos oklejonego to trzeba miec wrecz farta -od razu
    > do kolektury i zaklady trzeba kupic:)

    Dziwisz się? Kiedyś lepkę miał ktoś, kogo można było jakoś skojarzyć.
    Z czasem stało się to balastem, ponieważ to co wyczyniali ludzie
    oklejeni tak samo, co raczej nie zachęcało do własnoręcznego oklejenia
    pojazdu. Kiedyś miałem nawet dwa samochody oklejone w jednym czasie.

    > to efekt niewieścienia naszej płci?

    Męski szowinista?

> [...]
    > zakladow napraw tyle co sklepów spozywczych:) dwa.
    >
    > Czy naprawde wymiana oleju czy filtra powietrza to koniecznosc jechania

    Wiesz, zdaje się, że już dość dawno skończyły się czasy własnoręcznych
    rzeźb przy samochodach - samochód nie jest celem samym w sobie, tylko
    zwykłym narzędziem/urządzeniem życia codziennego. Pogadać to ja mogę
    np. z Wojtkiem Borczykiem o pewnych aspektach budowy/remontu jego
    Willisa (czy czymś podobnym), ale nie o sondzie lambda z Punto, czy
    wymianie oleju, bądź sprawdzaniu jego właściwości przez wieszanie
    kubeczków na mrozie.

    > ps. watek o wyludnianiu newsow czytalem, prawidlowosc zauwazylem
    > jednakze nie tylko tu i to mnie dziwi.

    A nie nie dziwi wcale i do tego jakość wcale nie tkwi w ilości.

  • 10. Data: 2011-11-05 08:54:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał sirapacz Gut" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdaje' po prostu?
    > Na drogach znalezc kogos oklejonego to trzeba miec wrecz farta -od razu do

    Raczej wysypu kapeluszników, którym reklama polityki rządzących w tv w
    kontekście dróg mózgi zeżarła.
    Mało komu się chce ich czytać, to i na pms wpada się coraz rzadziej.