  • 1. Data: 2010-10-30 08:50:06
    Temat: Legalne fonty
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Witam,

    Szukam wolnej czcionki do wbudowania w urządzenie komercyjne.
    Wyświetlacz LCD graficzny, ale szukam czcionki o stałej szerokości.
    Dobrze by było gdybym nie musiał robić dodatkowego ekranu powitalnego
    lub licencyjnego z informacjami o licencji.
    Jak czytam różne licencje to nie do końca jestem pewien czy można
    czcionki nimi objęte tak stosować. Autorzy licencji przeważnie nie
    przewidzieli takiej opcji a nie wiem czy urządzenie można przyrównać do
    "dokumentu z wbudowanymi fontami"...

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 2. Data: 2010-10-30 09:38:06
    Temat: Re: Legalne fonty
    Od: "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl>

    Andrzej W. wrote:

> [...]
    > czcionki nimi objęte tak stosować. Autorzy licencji przeważnie nie
    > przewidzieli takiej opcji a nie wiem czy urządzenie można przyrównać do

    gdzies widzialem nawet kilkadziesiat fontow. byly nawet public domain.
    otwartych jest kilkadziesiat. Wiekszosc powinienes wzmiankowac, ale mozesz
    to zrobic na dolaczonej kartce lub w programie podac link.

    --
    Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

  • 3. Data: 2010-10-30 13:16:22
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:4ccbe644$0$27046$65785112@news.neostrada.pl...

    > gdzies widzialem nawet kilkadziesiat fontow. byly nawet public domain.
    > otwartych jest kilkadziesiat. Wiekszosc powinienes wzmiankowac, ale mozesz
    > to zrobic na dolaczonej kartce lub w programie podac link.

    Spytaj na grupie PL.COMP.DTP.
    Tam mają ten problem opanowany.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 4. Data: 2010-11-01 23:18:28
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    a tu - <http://www.gnu.org/software/freefont/> ?

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2010-11-02 08:41:05
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 02 Nov 2010 00:18:28 +0100,
    Grzexs <g...@g...pXl> screamed:

    > a tu - <http://www.gnu.org/software/freefont/> ?

    Ale to "free as in GPL". Nie każdemu może pasować.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 09:40:46 user up 12609 days, 21:35, 1 user, load average: 0.98, 0.95, 0.77 ]

    Would you rather have a 5-inch hard or an 8-inch floppy?