  • 111. Data: 2019-07-04 11:32:34
    Temat: Re: Leasing - szkoda z OC sprawcy i problem VAT
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 lipca 2019 11:15:48 UTC+2 użytkownik cyklista napisał:
    > dlatego tez mówią ci na
    > początku że wszystko w porządku, ze drobnych rys nie liczą i ze nie
    > trzeba nic w protokole zaznaczać ;), a po oddaniu każda rysa będzie
    > policzona i zgodnie z cennikiem wyceniona

    Jeśli kasują "stawka x liczba rys" to może warto wtedy na takim aucie co ma
    kilkanaście rys zrobić z nich jedną ryse.
    Połączyć te wszytki małe rysy w jedną długaśną;)

  • 112. Data: 2019-07-04 18:39:14
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w
    [...]
    > Typ tak ma. Odpuść i tyle.

    Masz do mnie jakieś pretensje, to proponuję, żebyśmy je sobie wyjaśnili
    twarzą w twarz.

    Stać cię mentalnie i fizycznie na takie rozwiązanie?
    Podaj propozycje miejsca i czasu, byle sensowne (mogą być Malediwy, ale ty
    płacisz...)

    --
    'Tom N'

  • 113. Data: 2019-07-04 18:46:13
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kris w
    ups.com>:

    Masz Krzysiu jakiś problem z moją osobą?
    To zapraszam na bezpośrednie spotkanie.
    Zaproponuj miejsce i czas, ty płacisz za rezerwację w ustalonym wspólnie
    terminie i miejscu, ja sie na pewno zjawię... No chyba, że wolisz sąd...

    --
    'Tom N'

  • 114. Data: 2019-07-04 19:12:44
    Od: cef <c...@i...pl>

    ups.com>:

> [...]
    > Zaproponuj miejsce i czas, ty płacisz za rezerwację w ustalonym wspólnie
    > terminie i miejscu, ja sie na pewno zjawię... No chyba, że wolisz sąd...

    Piątek jutro dopiero.

  • 115. Data: 2019-07-04 19:39:09
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    cef w

    ups.com>:

    > Piątek jutro dopiero.

    Co w związku z tym proponujesz Krzysiowi?

    --
    'Tom N'

  • 116. Data: 2019-07-04 21:34:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.07.2019 o 18:39, 'TomN' pisze:

    > Masz do mnie jakieś pretensje, to proponuję, żebyśmy je sobie wyjaśnili
    > twarzą w twarz.
    >
    > Stać cię mentalnie i fizycznie na takie rozwiązanie?

    Weź się ogarnij...

    --
    Shrek

  • 117. Data: 2019-07-04 22:07:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello 'TomN',

    [...]

    > Co w związku z tym proponujesz Krzysiowi?

    Ja Tobie proponuję zimny prysznic.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 118. Data: 2019-07-04 23:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 'TomN' n...@i...dyndns.org.invalid ...

> [...]
    >
    > Stać cię mentalnie i fizycznie na takie rozwiązanie?
    > Podaj propozycje miejsca i czasu, byle sensowne (mogą być Malediwy,

    Napinka troche jak z podstawówki...
    Fizycznie?
    Dacie sobie po mordzie, jeden wygra i co? To udowodni czyjąs rację badz
    nie?
    OMG...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 119. Data: 2019-07-05 09:54:52
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w
    >:

    > Użytkownik 'TomN' n...@i...dyndns.org.invalid ...

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Napinka troche jak z podstawówki...
    > Fizycznie?
    > Dacie sobie po mordzie,

    To, że tobie kojarz sie propozycja spotkania z mordobiciem, to jest twój
    problem.

    --
    'Tom N'

  • 120. Data: 2019-07-05 11:03:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-07-04 o 19:39, 'TomN' pisze:
    > cef w

    > Co w związku z tym proponujesz Krzysiowi?

    Też się dołączam do prośby o prysznic dla Ciebie.