    From: DoQ <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Laserowe mierniki pomiaru
    Date: Sun, 13 Jun 2010 19:46:43 +0200

    Witam,

    Wlasnie w Piracie pokazuja typa zlapanego na Wislostradzie laserem.
    Gosc mowi ze przed nim jechaly samochody, on jechal wolniej i dlaczego
    to akurat niby on jechal te 120+km/h.
    No wlasnie. Wyobrazmy sobie sytuacje jade przepisowo 80 prawym, na lewym
    i srodkowym jada kawalek przede mna 2 samochody 110 i 130km/h. Policjant
    mierzy tego najszybszego ale ciezko go zatrzymac wiec zatrzymuje mnie i
    tlumaczy ze to moj pomiar. Na jakiej podstawie? Mam mu uwierzyc na
    slowo? Ja rozumiem moje slowo przeciwko slowu policjanta, ale...
    Z FR dowodem jest zdjecie, numery musza byc czytelne i podobno nie moze
    byc innego samochodu w kadrze. Z VR podobnie, dowodem jest material
    filmowy. Zwykla suszarka mierza tylko jesli jestem bezposrednio przed nimi.
    Czy takiego laserowego pomiaru tego nie mozna podwazyc?

    Pozdrawiam
    Paweł