  • Data: 2010-06-13 22:43:46
    Temat: Re: Laserowe mierniki pomiaru
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    >
    > Wlasnie w Piracie pokazuja typa zlapanego na Wislostradzie laserem.
    > Gosc mowi ze przed nim jechaly samochody, on jechal wolniej i dlaczego
    > to akurat niby on jechal te 120+km/h.
    > No wlasnie. Wyobrazmy sobie sytuacje jade przepisowo 80 prawym, na lewym
    > i srodkowym jada kawalek przede mna 2 samochody 110 i 130km/h. Policjant
    > mierzy tego najszybszego ale ciezko go zatrzymac wiec zatrzymuje mnie i
    > tlumaczy ze to moj pomiar. Na jakiej podstawie? Mam mu uwierzyc na
    > slowo? Ja rozumiem moje slowo przeciwko slowu policjanta, ale...
> [...]
    Można podważyć, ale trzeba mieć dowody nie z tej ziemi. Dobrym dowodem może być
    filmik z prostego rejestratora. Na filmie nawet o słabej jakości będzie widać te
    szybciej jadące samochody. Jak by poszło na noże to jakiś biegły może określić
    stosunkowo dokładnie prędkość samochodu z rejestratorem. Dziwi mnie ze jeszcze
    producenci GPSów nie wpadli na pomysł montowania w nich kamerki. Widzę dużo
    samochodów z GPSem przymocowanym do przedniej szyby. Aż się prosi żeby była tam
    kamerka. Nawet jak by się miała raz w życiu przydać to warto takie coś mieć.