  • 11. Data: 2010-11-09 00:53:32
    Temat: Re: Las Vegas Run - długie
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-11-07 05:54, KJ Siła Słów pisze:
    > Witamy na route 66 - "Legendary route 66".
    >
    > Jest jak w niebie. Lecę czoperem po legendarnej, historycznej, jedynej
    > niepowtarzalnej route 66. Wrócę i będę prezesem wszystkich czoperów na
    > dzielni i legendą na preclach. 2 mile dalej - kolejna tablica "Historic
    > route 66".

    Zartujesz? Chyba ze nawierzchnie juz zmienili bo troche czasu minelo jak
    latalem na R66 w Drodze na Daytone m.in. Na mnie super wrazenia jakos
    nie zrobila ta droga albo moze za szybko lecialem..

    Pzdr
    PS: w Pl tez jest 66 ;)
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 12. Data: 2010-11-09 02:07:15
    Od: AlF <s...@g...com>

    marider wrote:

    > Zartujesz? Chyba ze nawierzchnie juz zmienili bo troche czasu minelo jak
    > latalem na R66 w Drodze na Daytone m.in. Na mnie super wrazenia jakos
    > nie zrobila ta droga albo moze za szybko lecialem..

    zogda - 66 to czyaty lokalny sentyment, zadna turystyczna atrakcja. ma
    sens jesli ma sie duzo czasu i chce sie przejechac od wybrzeza do wybrzeza.

    > Pzdr
    > PS: w Pl tez jest 66 ;)

    Tu jest politycznie poprawna wersja trasy na SouthWest (zakladajac ze
    Republika Socjalistyczna Kalifornii nie jest celem samym sobie)
    http://tinyurl.com/2fd6b6w obejmujaca wszystkie kulktowe miejsca a
    mianowicie

    -Grand Canyon
    -89A i Sedona (dla wierzacych w New Age jest tam swiatowe centrum z
    unikalnymi Vorexes, dla niewierzacych - jedyna w swoim rodzaju kreta
    trasa otoczona tunelem drzew)
    -Prescott i White Spars - jakies 200 zakretow na przestrzeni 20km.
    bezcenna.
    -Tortilla Flat - super kultowe miejsce na weekendowe przedpoludnia z
    restauracja wytapetowana 90,000cami jednodolrawkoami.
    -Salt River Canyon - zjezdza sie po serpentynach na sam dol
    -191 Devil highway - wysoko w gorach, 550 zakretow na 70 milach czy
    jakos tak
    -Strawberry/Pine - miejsce gdzie mozna kupic pamiatki ...

    To jest dziki zachod z punktu wiedzenia motocyklisty, pomijajac miejsca
    offf-roadowe oczywiscie

    Pozdr,
    A.

  • 13. Data: 2010-11-09 10:19:15
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 9 Lis, 03:07, AlF <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > jakos tak
    > -Strawberry/Pine - miejsce gdzie mozna kupic pamiatki ...

    Albo zamiast uderzać od Kanionu na południe to uderzyć na E-NE i
    odwiedzić np.:
    Monument Valley - obłędne krajobrazy z westernów
    Mesa Verde - puebla w skałach (coś dla fanów Half-Life2)
    Petrified Forrest - coś dla fanów Kaczora Donalda
    SantaFe i kawałek starej El Camino Real
    Los Alamos - dla fanów Dr Strangelove :)

    --
    Nikanor
    [SH300, DR350, zimowe Agility125 - na wydaniu]

  • 14. Data: 2010-11-09 11:47:28
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-09 03:07, AlF pisze:

    > Tu jest politycznie poprawna wersja trasy na SouthWest (zakladajac ze
    > Republika Socjalistyczna Kalifornii nie jest celem samym sobie)
    > http://tinyurl.com/2fd6b6w

    Czesc zrobilem - z Vegas do Kingman, potem 66, z Williams tak jak u
    Ciebie na Grand potem odjechalem na Page i Bryce ale do Flagstaff
    wjechalem zgodnie z Twoja mapka. Ta droge obok Phoenix Ye mi pokazywal,
    ale jak bylem w Flagstaff to juz bylo pozno, ciemno i zimno i zostalem
    na glownej. Z powrotem tez jechalem przez Wickenburg i objezdzalem
    Phoenix od dolu, za to 93 pojechalem dluzej.

    Fajne miejsca, ale tym razem i tak nie mialbym czasu tak pojechac.

    KJ

  • 15. Data: 2010-11-10 12:04:51
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 07.11.2010 KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał/a:

    <ciach>

    > Wycieczkę sponsorowały:
    >
    > - Duchy pustyni - obiektyw 100 mm F 2.8
    > - Literka E jak Elevation - 9100 feet
    > - Literka F jak Fahrenheit, jakieś 33 F ...ucking cold.
    > - Ye Wilde Rider -amunicja, huska TE 410, basen
    > - Załoga serwisowa Forda Flex - obsługa medialna

    Zajebista wycieczka i opis, choć ze względu na tempo wygląda trochę
    tak jak byś się urwał na 3 dni z firmowej imprezy w Vegas ;-)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 16. Data: 2010-11-13 05:26:48
    Od: AlF <s...@g...com>

    Nikanor wrote:

> [...]
    > Petrified Forrest - coś dla fanów Kaczora Donalda
    > SantaFe i kawałek starej El Camino Real
    > Los Alamos - dla fanów Dr Strangelove :)

    SW Colorado, Utah to odzielny temat :-) niewatpliwie ...

  • 17. Data: 2010-11-13 05:27:42
    Od: AlF <s...@g...com>

    KJ Siła Słów wrote:
    > Fajne miejsca, ale tym razem i tak nie mialbym czasu tak pojechac.

    jak bedzie "nastepny raz" daj znac. ja moge uzluzyc moja FZ-1!

  • 18. Data: 2010-11-14 04:45:57
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-11-07 18:41, Grzybol pisze:
> [...]
    > Wystarczy? w zupe?no?ci ten pierwszy post i filmik na którym widaae, ?e
    > przejecha?e? ca?? t? trase z wielkim bólem dupy, w zajebistej nudzie, tylko
    > i wy??cznie po to, ?eby potem lansowaae sie przed kumplami. Te ?mieszne
    > gad?ety w postaci ka?achów tylko potwiedzaj? ca?o?ae kiczu. Du?o wiecej
    > ciekawych rzeczy widaae na trasach w Polsce czy Europie, w ma?ych wsiach, na
    > w?skich wiejskich dró?kach ni? w tej Twojej wyprawie ?ycia. No i nie
    > opisa?e? nigdzie przygody z Murzynem o której my obaj wiemy, a ogó?owi nie
    > chcesz sie pochwaliae - dupsko nadal boli? :-)

    ROTFL, Grzybol ja Cie chyba lubie :)
    KJ - zazdraszczam wypadu, opis mnie troche zmeczyl, ale moze dlatego ze
    jakos 5:45 jest.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl