  • 1. Data: 2012-06-25 12:27:48
    Temat: Częste BSODy powodowane przez myszkę
    Od: vcore <f...@g...com>

    Witam,

    Około 2 miesiące temu pisałem o padniętym dysku. Elektronikę podmieniłem i dysk
    działa ale mam dziwną sytuację ponieważ od chwili kiedy dysk padł myszka zaczęła
    powodować nieregularnie występujące BSODy, występują nadal mimo że dysk jest
    naprawiony (zawartość i litera partycji identyczna).

    Myszka to Razer Copperhead. Powodem zawsze jest sterownik tej myszki (db3g.sys), nie
    pomaga jego aktualizacja ani instalacja starszego... Próbowałem podpinać ją do
    różnych gniazd ale to nic nie daje, próbowałem też podpiąć ją przez przejściówkę USB
    > PS/2 ale rownież lipa bo myszka przez taką przelotkę w ogóle nie reaguje (choć
    świeci)

    Co może być powodem tak dziwnej sytuacji? Dysk o którym mowa był całkowicie
    niezależny, trzymałem na nim wyłącznie pliki multimedialne, nic związanego z
    programami czy systemem.

    Ekran smierci występuje z reguły gdy nie ma mnie przy komputerze, czasami pojawia sie
    też podczas ładowania systemu - wtedy muszę odpiąć myszkę i podpiąc ją dopiero przy
    ekranie logowania, choć i to nie zawsze pomaga bo po podłączeniu też czasem wywala
    niebieski ekran

    Dodam że pierwszy BSOD jaki mialem wystąpił właśnie po tym jak umarł tamten pechowy
    dysk, nie mogłem uruchomić systemu bo miałem pętle BSODów, dopiero po wielu próbach
    zorientowałem się że to myszka go powoduje.

  • 2. Data: 2012-06-25 13:01:14
    Temat: Re: Częste BSODy powodowane przez myszkę
    Od: Piter <n...@s...com>

    W dniu 2012-06-25 12:27, vcore pisze:
> [...]
    dysk, nie mogłem uruchomić systemu bo miałem pętle BSODów, dopiero po wielu próbach
    zorientowałem się że to myszka go powoduje.

    Ty zobacz do sklepu ile kosztuje nowa myszka USB i nie zawracaj dupy
    wydumanymi problemami.

  • 3. Data: 2012-06-25 13:45:50
    Od: vcore <f...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 czerwca 2012 13:01:14 UTC+2 użytkownik Piter napisał:
    > Ty zobacz do sklepu ile kosztuje nowa myszka USB i nie zawracaj dupy
    > wydumanymi problemami.

    Gdybym chciał nową myszkę to bym dawno ją sobie kupił, akurat takich rad nie
    potrzebuje. A ten model i tak juz jest nie do kupienia

  • 4. Data: 2012-06-25 14:43:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.06.2012 13:45, vcore pisze:

    > Gdybym chciał nową myszkę to bym dawno ją sobie kupił, akurat takich
    > rad nie potrzebuje. A ten model i tak juz jest nie do kupienia

    Zainstaluj linuxa - sprawdzisz, czy problem jest sprzętowy czy programowy.

    Jeśli będzie działać - będziesz musiał został przy linuxie.

  • 5. Data: 2012-06-26 23:14:48
    Od: dziobu <d...@g...pl>

    Dnia 6/25/2012 12:27 PM, Użytkownik vcore napisał:
    (...)

    > Dodam że pierwszy BSOD jaki mialem wystąpił właśnie po tym jak umarł tamten pechowy
    dysk, nie mogłem uruchomić systemu bo miałem pętle BSODów, dopiero po wielu próbach
    zorientowałem się że to myszka go powoduje.

    Spróbuj z konsoli z prawami administratora:
    SFC /SCANNOW

    dziobu
    xyzyk.pl