  • 1. Data: 2009-10-28 20:25:25
    Temat: Laptop MSI CR600 warto?
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    Witam

    Potrzebuję kupić laptopa dla starszej osoby. Będzie on służył
    praktycznie tylko przeglądania internetu, rozmów video i sporadycznie po
    podłączeniu do tv lcd jako odtwarzacz filmów lub zdjęć. Po
    przeglądnięciu netu wpadł mi w oko wymieniony w temacie MSI CR600.
    W zasadzie ma wszystko co potrzebuję: dużą klawiaturę, kamerę,
    bluetooth'a, hdmi, czytnik kart i przystępną cenę.
    Ktoś na grupie używa tego sprzętu? Pytam bo w sieci jest mało,
    praktycznie wcale opinii użytkowników na ten temat. MSI kojarzę jako
    producenta solidnych podzespołów i kompletnie nie orientuję się jakie
    robi laptopy. Chodzi mi o jakość wykonania i użytych materiałów. Nie
    rozleci się to za jakiś czas? Laptop będzie używany praktycznie tylko w
    mieszkaniu.

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"

  • 2. Data: 2009-10-28 20:59:00
    Temat: Re: Laptop MSI CR600 warto?
    Od: quish <q...@i...pl>

    Tomek C pisze:
> [...]
    > robi laptopy. Chodzi mi o jakość wykonania i użytych materiałów. Nie
    > rozleci się to za jakiś czas? Laptop będzie używany praktycznie tylko w

    Ja polecam. Mam MSI GX-610,a w rękach miałem około 20 modeli z różnych
    półek. Za niezbyt duże pieniądze całkiem porządny sprzęt. Mój chodzi od
    1,5 roku bez żadnych uwag (nawet na linuksie).
    Pozdr4all