  • Data: 2014-04-25 13:16:48
    Temat: Łańcuszek współwłaścicieli...
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Temat zadania:
    2 samochody 3 współwłaścicieli.
    Problem:
    Ja i Ojciec mamy wspólne samochody i zniżki. Potrzebuję kupić żonie
    jakieś wozidełko cobym nie był ciągany po sklepach w każdy weekend.
    Chciałbym byc współwłaścicielem tego samochodu z oczywistego powodu
    zniżek na OC.
    Zadanie: Czy jeśli moja żona podrapie komuś furę lub zrobi (nie daj
    Boże) coś poważniejszego swoim samochodem to czy będzie to miało wpływ
    na zniżki mojego Ojca?

    Coś mi mówi, że będzie miało to wpływ negatywny ale może ktoś to
    ćwiczył w praktyce?

    --
    Qlfon, Lublin