    From: "Kris" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Lampy Boling Stol bezcieniowy brak efektu
    Date: Wed, 21 Jul 2010 19:24:05 +0200

    Od kilku dni meczę się z wykonaniem fotek produktów, a wiadomo jak się ich
    nie ma w miara ładnych to nie ma co sie wychylać

    kupiłem stół bezcieniowy zamontowałem lampy pstryk i ciemność
    wszystko stało sie jasne jak przemaglowałem forum, czyli robimy na manual

    wiesz przełączyłem lampę i po kilku dniach eksperymentów doszedłem tak jakby
    do złotego środka, ale na pewno sie założę ze wszystko robię zle

    lampa M 1/32 - przy 1/16 i 1/8 przepalenia (to jest czas? ale czego?) aparat
    również M 1/200 f13 i coś tam wychodzi, na lampach mogę regulować moc błysku
    (tak wydaje mi się ze to moc, bo nie wiem co to) natomiast na tej środkowej
    nie ma regulacji i nie mam jej gdzie powiesić by nie było przepaleń, nie
    wiem co wykombinować, zamiast błyskać bezpośrednio na produkty z 2 lamp dziś
    wstawiłem parasolki, czy to dobry ruch?

    przy bocznych lampach światło pada ale sa cienie,posiadam lampe Canon
    Speedlite 580 EX TTL odpada bo wiadomo jak to działa

    nie mam pojęcia jak to zestroić, czy dyfuzor na lampę rozblyśnik, to chyba
    nie ma znaczenia? jak ustawić aparat by cieszyć sie zdjęciami, obecnie muszę
    korygować przepalenia, każde inne ustawienie produkt oznacza inne nastawy

    najlepsze co mi wyszło to wali lampa po suficie, ale wychodzi saszyzna, a
    obecnie produkty sa jakby za mgła światła

    proszę o jakieś porady bo juz sobie wlosy z glowy wyrywam
    aparat 400d lampa ex580II
    na zdjeciu widac cien, czy ten material jest dobrze naswietlony
    jak zrobic by zdjecie bylo wyraziste czyste i ladne ?

    http://img811.imageshack.us/i/img0150i.jpg/

    http://img832.imageshack.us/i/img0153w.jpg/

    http://img340.imageshack.us/i/img0146j.jpg/