  • Data: 2012-03-15 18:46:36
    Temat: Lamerskie pytanie o szczęki hamulcowe
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pytanie, które pewnie wielu z was wyda się banalne ;) , a ja z
    powodu pory nie za bardzo mam gdzie zapytać:
    czy szczęki hamulcowe sprzedawane są w kompletach na jedno koło, czy
    komplet zawiera zestaw czterech szczęk na całą oś? Generalnie chodzi o
    to, czy jak widzę cenę w katalogu, to mam ją sobie pomnożyć przez dwa,
    czy nie :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański