  • 1. Data: 2011-08-15 22:15:04
    Temat: Odpicuj mi maybacha
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://youtu.be/BoEKWtgJQAU

    (dźwięk można sobie darować, chyba, że ktoś akurat naprawdę lubi)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 2. Data: 2011-08-15 22:20:38
    Temat: Re: Odpicuj mi maybacha
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 15 Aug 2011 21:15:04 +0100 osobnik zwany Waldek Godel
    wystukał:

    > http://youtu.be/BoEKWtgJQAU

    ale co? Że banda buraków katuje auto?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-08-15 22:40:28
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > ale co? Że banda buraków katuje auto?

    nie wiem, wlaczam a tu jakies "maupy", myslalem ze to animal planet ale pozniej
    widze cietego maybacha to mysle a moze to tvn turbo?

    GROSZA nie dam na glodujacych w Afryce. Gdy nie ma papu to sie c***y nie daje
    do przetrzepania wodzowi haremu. Ale chyba te afrykanki jeszcze do tego nie
    doszly. A tu kilku skaczacych jak malpy niszczy samochod warty tyle co zarcie
    dla "swoich" na rok. I nawet nie czuje wiezow krwi bo zakladam ze charytatywnie
    sie nie udziala ale moge sie mylic. Nawet jesli to moglby udzielac sie
    bardziej, o wartosc tego auta.

    Tak mnie naszlo, bialy Gates daje kase na walke z AIDS to wiem, a czy czarni
    gracze w football i tacy "wielcy" artysci obwieszeni w zlote lancuchy i
    rozwalajacy maybachy tez?

  • 4. Data: 2011-08-15 22:43:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 15 Aug 2011 22:40:28 +0200 osobnik zwany Papkin
    wystukał:

    > nie wiem, wlaczam a tu jakies "maupy",

    rasista

    >myslalem ze to animal planet ale
    > pozniej widze cietego maybacha to mysle a moze to tvn turbo?
    >
    > GROSZA nie dam na glodujacych w Afryce.

    faktycznie, Amerykańscy raperzy to Afryka. Walnij sobie baranka o ścianę.

  • 5. Data: 2011-08-15 22:47:24
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > faktycznie, Amerykańscy raperzy to Afryka. Walnij sobie baranka o
    > ścianę.

    oj misiu wiadomo ze to potomkowie ale nadal Afrykanczycy, to ze mieszkaja w USA
    to inna sprawa. Mowimy teraz o glodzie i glosno sie zastanawiam jak im
    przychodzi pomoc dalszym krewnym? USA ogolnie laduje duzo papu na czarny lad i
    jakos to problemu nie rozwiazuje. Dasz wiecej ryzu to splodzi 10 dzieci, i znow
    bedzie glod. Moze z tego rozumowania wychodza hamerykanscy raperzy klasy pokaz
    dupy z wielkimi cycami albo droga fure i masz teledysk gotowy.

  • 6. Data: 2011-08-15 22:50:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 15 Aug 2011 22:47:24 +0200 osobnik zwany Papkin
    wystukał:

    > oj misiu wiadomo ze to potomkowie ale nadal Afrykanczycy,

    misiu, to mów do swojej maskotki.
    I kiepsko się wywijasz z lewych tekstów :)

  • 7. Data: 2011-08-15 22:55:17
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.08.2011 22:50, masti pisze:
    > I kiepsko się wywijasz z lewych tekstów :)

    To macie cos wspolnego.

  • 8. Data: 2011-08-15 22:59:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 15 Aug 2011 22:55:17 +0200 osobnik zwany neoniusz
    wystukał:

    > To macie cos wspolnego.

    uzasadnisz z MIDami?

  • 9. Data: 2011-08-15 23:04:27
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-08-15 22:40, Papkin pisze:
    > [farmazony...]

    człowieku puknij się ostro w czerep... dzięki takim jak ty jesteśmy
    mentalnie 100 lat za murzynami.

  • 10. Data: 2011-08-15 23:37:13
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > człowieku puknij się ostro w czerep... dzięki takim jak ty jesteśmy
    > mentalnie 100 lat za murzynami.

    Ale ty nie zaliczasz sie do tych uwstecznionych prawda? Za to
    infrastrukturalnie 100lat przed, wot roznica. Nie wiem skad sie bierze to
    przyslowie o 100latach za murzynami. Wali rasizmem.