    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Fri, 25 Jan 2013 11:53:46 -0800 (PST)
    Subject: Lama: zmiana trybu sieci albo zmiana operatora
    From: Gadacz <j...@g...com>

    Mam abonament w Play. Niestety (Polak mądry po szkodzie) mieszkam w miejscu gdzie
    zasięg PLAY nie jest najlepszy, tzn. jest ok (prawie pełny, bez jednej kreski),
    jeżeli słuchawka jest w trybie GSM only. Jeżeli jest w automacie GSM/WCDMA to
    zazwyczaj mam jedną kreskę, co praktycznie uniemożliwia rozmowę.
    Jestem też w bliskim zasięgu Orange. Maszt widzę przez okno, w linii prostej jakieś
    2km bez żadnego pagórka. Przy ręcznym wyborze Orange, mam pełny zasięg nawet w
    automacie GSM/WCDMA.

    Zastanawiam się, czy jest jakiś sposób zautmoatyzowania przestawiania trybu sieci lub
    operatora, tak żeby po powrocie z pracy nie robić tego ręcznie, np. przy użyciu Lama
    (moja słuchawka ma Gingerbreada, ale wkrótce powinna dostać update do JB).

    Oczywiście prostym rozwiązaniem było by przejście do Orange, ale tak czy inaczej będę
    wdzięczny za podpowiedź z Lamą, bo mam jeszcze kilka miesięcy w Play.