  • 1. Data: 2016-07-07 21:25:45
    Temat: Lama tasker, zmiana g3 na g2 przy wejściu w zasięg wifi
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam

    potrzebuje aby samsung galaxy s4 (w zasadzie dwa samsungi) zmieniały
    zakres pracy z dowolnego, na tryb GSM inaczej zwany G2. W tej
    lokalizacji działa stabilnie tylko G2 - niezależnie od operatora.
    Oczywiście w środku budynku, wiec... chyba łatwiej stwierdzić obecność
    analizując zasięg wifi, nie gps. Albo ostatecznie porę dnia, określone
    godziny.
    JAkim programem to najprościej osiągnąć? Tak żeby nie używać siekiery na
    komara.
    Druga sprawa..... w androidzie 5.0, coś znowu namieszali, tak że
    najzwyklejsza zmiana profili o zadanym czasie działa losowo. (w opisach
    niektórych programów jest uwaga że działają... w androidach starszych
    niż 5.0) A właśnie jeden z samsungów ma 5.0 i niema rota. (drugi został
    na 4.x i rota posiada)

    ToMasz

    PS
    oczywiście po wyjściu z budynku (lub o zadanym czasie) telefon powinien
    zmieniać zakres pracy z G2 na - wybierz automatycznie albo g3, g4......

  • 2. Data: 2016-07-08 09:47:44
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-07-07 o 21:25, ToMasz pisze:
    > oczywiście po wyjściu z budynku (lub o zadanym czasie) telefon powinien
    > zmieniać zakres pracy z G2 na - wybierz automatycznie albo g3, g4......

    Jeśli korzystasz zawsze z tego samego wejścia to może tag NFC
    przyklejony w tych okolicach Ci zadziała?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2016-07-08 19:53:30
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.07.2016 o 09:47, Mirek Ptak pisze:

    > Jeśli korzystasz zawsze z tego samego wejścia to może tag NFC
    > przyklejony w tych okolicach Ci zadziała?
    >
    > Pozdrawiam - Mirek
    narazie każdy testowany program informuje mnie że google zabroniło
    zmieniać zakresy pracy automatycznie, więc leżę i kwiczę
    ToMasz

  • 4. Data: 2016-07-08 21:28:13
    Od: W <w...@w...pl>

    ToMasz wystukał, co następuje:

    > narazie każdy testowany program informuje mnie że google zabroniło
    > zmieniać zakresy pracy automatycznie, więc leżę i kwiczę
    > ToMasz

    Yup, jedyne wyjście to downgrade albo... root - i wtedy bodajże tasker
    powinien móc zmienić na 2g.

    Idiotyzm googla w kwesti trybu samolotowego/zasiegu sieci/manipulacji
    glośnością i vibracją jest mocno denerwujący w >5.0 :/

  • 5. Data: 2016-07-08 22:33:06
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.07.2016 o 21:28, W pisze:
> [...]
    >
    > Idiotyzm googla w kwesti trybu samolotowego/zasiegu sieci/manipulacji
    > glośnością i vibracją jest mocno denerwujący w >5.0 :/

    mam rota w jednym z telefonów - nie działa. już nawet próbuje... takiego
    coś jak makro. najpierw uczysz program, sekwencji naciśnieńć, mażnięc
    ekranu, a potem ma powtarzać tą sekwencje. problem w tym, że najpierw
    trzeba włączyć program, wgrać sekwencje wcisnąć play. z automatu, samej
    sekwencji nieda się wybrać i uruchomić.
    ToMasz