-
1. Data: 2013-04-28 10:35:55
Temat: Problem z GSX-R
Od: krzys 70 <KmRaumgestaltung@_NOSPAM_freenet.de>
Witam mam problem z moja Suzia GSX-R 600 tz po wymianie oleju Oczywiscie
filtra i filtra powietrza rowniez wymienione zostaly swiece zaplonowe. Po
tym zabiegu na displeju pojawil sie blad F-1. Czy mial moze ktos taki
przypadek?
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
2. Data: 2013-04-28 12:35:58
Temat: Re: Problem z GSX-R
Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
Użytkownik "krzys 70" <KmRaumgestaltung@_NOSPAM_freenet.de> napisał w
wiadomości news:cfa813e32f870f7ebca45678f49429eb$1@grupy.scigac
z.pl...
> Witam mam problem z moja Suzia GSX-R 600 tz po wymianie oleju
> Oczywiscie filtra i filtra powietrza rowniez wymienione zostaly swiece
> zaplonowe. Po tym zabiegu na displeju pojawil sie blad F-1. Czy mial
> moze ktos taki przypadek?
Ja bym zaczął od odpięcia akku, jesli nie pomoże, walcz dalej. Zastanów
się, czy nie odpiąłeś/przesunąłeś niechcący jakiegoś kabeka w czasie
tych wymian, bo to chyba najbardziej prawdopodobna przyczyna.
Możesz zawieźć moto do ASO i dowiedzieć się co mu dolega. Możesz też, po
zwarciu odpowiednich kabelków dowiedzieć się samodzielnie jaki to kod
błędu. Jeśli C00 to odpinasz akumulator na pare minut i wszystko będzie
OK. Jeżeli jednak pojawi się inny kod, to będziesz musiał
naprawić/wymienić odpowiedni element.
Opis sprawdzania kodu:
Pod siedzeniem jest wiązka czterech kabelków z gumową osłoną
przeciwpyłową, pod którą jest wtyczka. Zwierasz biały z czerwonym a
czarny z białym w paski. Przestawiasz wyłącznik awaryjny na OFF,
przekręcasz kluczyk, a potem wyłącznik na ON. Jeśli pojawi się C00 to
jest OK (czyli odpinasz akumulator i podpinasz z powrotem), albo pojawi
się któryś z kodów poniżej i walczysz dalej ;-)
A to lista kodów z w/w strony:
C14 - THROTTLE POSITION SENSOR
C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR
C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR
C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR
C23 - TIPOVER SENSOR
C24 - IGNITION SIGNAL #1
C25 - IGNITION SIGNAL #2
C26 - IGNITION SIGNAL #3
C27 - IGNITION SIGNAL #4
C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR
C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR
C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT
C31 - GEAR POSITION SENSOR
C32 - INJECTOR SIGNAL #1
C33 - INJECTOR SIGNAL #2
C34 - INJECTOR SIGNAL #3
C35 - INJECTOR SIGNAL #4
C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM
C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL
C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (01-02 1000 and 06-07 600/750/1000
ONLY)
Źródło:
http://www.midwestsportriders.com/forum/mechanical-a
nd-repair/gsxr-600-f1-error/
Na youtube też jest jakiś filmik instruktażowy.
Zajrzyj też tutaj:
http://www.bugmanweb.com/gsxr/fi.html
--
Yogi(n)