-
1. Data: 2011-02-24 19:18:50
Temat: Laguna 2.0 16V automat (2004) na co zwracac uwage?
Od: Viking <jonnyb@poczta_ns_onet.pl>
nosze sie z zamiarem zakupu, mam jedna na oku, na co zwrocic
szczegolnie uwage przy ogledzinach?
I jak sie toto ogolnie sprawuje w uzytkowaniu?
--
Pozdrawiam
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 10684393
-
2. Data: 2011-02-24 21:39:57
Temat: Re: Laguna 2.0 16V automat (2004) na co zwracac uwage?
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2011-02-24 19:18, Viking pisze:
> nosze sie z zamiarem zakupu, mam jedna na oku, na co zwrocic
> szczegolnie uwage przy ogledzinach?
> I jak sie toto ogolnie sprawuje w uzytkowaniu?
Zwróć uwagę, by to był normalny silnik F4R 135KM (99kW), a nie 2.0 IDE
140KM (103kW). Ten drugi to padaczka - ma bezpośredni wtrysk i jest dość
nieudaną konstrukcją. Choć nie dam głowy czy w tym roczniku jeszcze
występował - Renault dość szybko się z niego wycofał.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
3. Data: 2011-02-24 22:00:31
Temat: Re: Laguna 2.0 16V automat (2004) na co zwracac uwage?
Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>
W dniu 2011-02-24 21:39, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
> W dniu 2011-02-24 19:18, Viking pisze:
>> nosze sie z zamiarem zakupu, mam jedna na oku, na co zwrocic
>> szczegolnie uwage przy ogledzinach?
>> I jak sie toto ogolnie sprawuje w uzytkowaniu?
>
> Zwróć uwagę, by to był normalny silnik F4R 135KM (99kW), a nie 2.0 IDE
> 140KM (103kW). Ten drugi to padaczka - ma bezpośredni wtrysk i jest dość
> nieudaną konstrukcją. Choć nie dam głowy czy w tym roczniku jeszcze
> występował - Renault dość szybko się z niego wycofał.
>
Cytryna C5 w tym roczniku mogła go mieć, w.g katalogów, więc dlaczego
bełgot nie ??
Pozdrawiam !
-
4. Data: 2011-02-24 22:30:55
Temat: Re: Laguna 2.0 16V automat (2004) na co zwracac uwage?
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2011-02-24 22:00, Czarek Daniluk pisze:
> W dniu 2011-02-24 21:39, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
>> W dniu 2011-02-24 19:18, Viking pisze:
>>> nosze sie z zamiarem zakupu, mam jedna na oku, na co zwrocic
>>> szczegolnie uwage przy ogledzinach?
>>> I jak sie toto ogolnie sprawuje w uzytkowaniu?
>>
>> Zwróć uwagę, by to był normalny silnik F4R 135KM (99kW), a nie 2.0 IDE
>> 140KM (103kW). Ten drugi to padaczka - ma bezpośredni wtrysk i jest dość
>> nieudaną konstrukcją. Choć nie dam głowy czy w tym roczniku jeszcze
>> występował - Renault dość szybko się z niego wycofał.
>>
> Cytryna C5 w tym roczniku mogła go mieć, w.g katalogów, więc dlaczego
> bełgot nie ??
Silnik Renault w Cytrynie/Bełkocie? ;)
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
5. Data: 2011-02-25 11:02:08
Temat: Re: Laguna 2.0 16V automat (2004) na co zwracac uwage?
Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>
On 24 Lut, 22:30, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
wrote:
> Silnik Renault w Cytrynie/Bełkocie? ;)
A to nie jedno i to samo PSA ?
Skoro silniki Fiata mogą być nawet i w Oplu ;)
Pozdrawiam !
-
6. Data: 2011-02-25 12:05:22
Temat: Re: Laguna 2.0 16V automat (2004) na co zwracac uwage?
Od: "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl>
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:ik6fmt$qcn$...@n...dialog.net.pl...
> Zwróć uwagę, by to był normalny silnik F4R 135KM (99kW), a nie 2.0 IDE
> 140KM (103kW). Ten drugi to padaczka - ma bezpośredni wtrysk i jest dość
> nieudaną konstrukcją. Choć nie dam głowy czy w tym roczniku jeszcze
> występował - Renault dość szybko się z niego wycofał.
W 2004 juz nie montowali. ZTCP porzucili już w 2002 lub na początku 2003.
Miałem kiedyś lagę z tym silnikiem z 2002 roku. Nic sie z nim specjalnego
nie działo jeśli chodzi o awaryjność samego silnika. Problemem była
elektronika i osprzęt ale to już ogólny problem Lagi II. Sprzedałem auto po
8 miesiącach zmęczony ciagłymi usterkami naprawialnym w ówczesnym czasie
(2005 rok) praktycznie tylko w ASO. Do tego auta zalecana jest Pb98 (rzekomo
od Pb95 padają wtryski i pompa) co podnosi koszt użytkowania. ZTCP to silnik
nie grzeszył wysoka kulturą pracy, głośny jakies podejrzane wibracje na
biegu jałowym, "długie' uruchamianie. Kupiliśmy wtedy z kumplami od naszej
firmy 3 sztuki - dwie z silnikami IDE z manualami i jedną 3.0V6 z automatem.
Kolega, który kupił razem ze mną taki sam egzemplarz (IDE) jeździ do dziś.
Podobno usterki z czasem przestały się pojawiać. Co ciekawe kolega, który
kupił 3.0V6 jakoś mocno nie narzekał na awaryjność. Sprzedał po niecałych 2
latach ze względów ekonomicznych. Skrzynia ZTCP działała mu bez zarzutu,
tylko to spalanie ...
-
7. Data: 2011-02-26 17:05:36
Temat: Re: Laguna 2.0 16V automat (2004) na co zwracac uwage?
Od: "JaW" <janwojx@@USUN@..@TO@wp.pl>
>Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
>news:421b298b-e99b-4789-9c0c-505afb677b63@o21g2000p
rh.googlegroups.com...
>On 24 Lut, 22:30, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
>wrote:
>> Silnik Renault w Cytrynie/Bełkocie? ;)
>A to nie jedno i to samo PSA ?
nie. źródłowo Peugeot Société Anonyme potem razem z Citroenem.