    Date: Mon, 14 Nov 2011 11:39:28 +0100
    From: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ladne rozwiazanie podlaczania odbiornikow "po stacyjce"

    W dniu 2011-11-14 10:20, AZ pisze:

    > Ano. No i podlaczanie kolejnego odbiornika to trzeba zacisnac koncowke,
    > wlozyc we wtyczke itd no i dochodzi pozniejsze rozbieranie tego jak
    > kable sa puszczone roznymi drogami i podlaczone do jednej wtyczki.
    > Raczej chodzilo mi o cos hermetycznego gdzie moge powpinac
    > konektorki/poprzykrecac kable.

    pewnie jakby poszukac to uda sie kupic gumki uszczelniajace do puszek
    elektrycznych. Do puszki wkladasz kostke do skrecania przewodow, albo
    taki wynalazek co sie kabel glosnikowy do niego wpina i masz szybko i
    hermetycznie. Gotowca jesli juz to bym szukal kajs w firmie zajmujacej
    sie automatyka/alarmami.

    pozdr
    newrom
    --