  • 1. Data: 2003-12-16 21:15:45
    Temat: Lacza crowleya
    Od: "Lost" <l...@o...pl>

    Witam
    mam pytanko dotyczace lacz firmy crowley.
    Chodzi mianowicie o to, ze pewien admin
    sieci osiedlowej twierdzi, ze na laczach
    crowleya sa poustawiane ograniczenia na sieci p2p.
    Nie wiem czy to prawda, czy to po prostu wymysl
    tego 'admina', moze wy mi wiec powiecie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-16 22:07:23
    Temat: Re: Lacza crowleya
    Od: "Jan" <m...@b...pl>

    > Chodzi mianowicie o to, ze pewien admin
    > sieci osiedlowej twierdzi, ze na laczach
    > crowleya sa poustawiane ograniczenia na sieci p2p.
    > Nie wiem czy to prawda, czy to po prostu wymysl
    > tego 'admina', moze wy mi wiec powiecie?

    Spotkałem się z czymś takim, co prawda nie w tej firmie, ale w innej.Bardzo
    irytujące.

  • 3. Data: 2003-12-16 22:47:51
    Od: "Zbigniew Swietkowski" <yata@USUN-T0~.wsisiz.edu.pl>

    Lost <l...@o...pl> wrote:
> [...]
    > crowleya sa poustawiane ograniczenia na sieci p2p.
    > Nie wiem czy to prawda, czy to po prostu wymysl
    > tego 'admina', moze wy mi wiec powiecie?
    Korzystam z Crowleya (2Mb/s), limitu na p2p nie mam.

    --
    Zbigniew Swietkowski
    [ http://yataman.mac.edu.pl ]

  • 4. Data: 2003-12-17 07:13:33
    Od: "Pressto" <e...@c...pl.invalid>

    Użytkownik "Lost" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > mam pytanko dotyczace lacz firmy crowley.
    > Chodzi mianowicie o to, ze pewien admin
    > sieci osiedlowej twierdzi, ze na laczach
    > crowleya sa poustawiane ograniczenia na sieci p2p.

    Witam,
    Jestem zadowolonym klientem Crowley'a.
    I jakoś nie zauważyłem aby były jakieś ograniczenia
    Choć czasem chce mi się powiedzieć, szkoda że ich nie ma ....
    Proponuje zadzwonić i spytać, następnie przeczytać wzór umowy i regulaminu.
    Jak tam nie ma, to nie ma :)
    --
    pozdrawiam
    Pressto

  • 5. Data: 2003-12-17 08:29:17
    Od: "maar" <m...@p...pl>

> [...]
    >Choć czasem chce mi się powiedzieć, szkoda że ich nie ma ....
    >Proponuje zadzwonić i spytać, następnie przeczytać wzór umowy i regulaminu.

    z tego co wiem to nie ma takich ograniczen .twoj admin robi ograniczenia
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2003-12-18 17:13:13
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

> [...]
    > crowleya sa poustawiane ograniczenia na sieci p2p.
    > Nie wiem czy to prawda, czy to po prostu wymysl
    > tego 'admina', moze wy mi wiec powiecie?

    bardzo mozliwe ,ze akurat Twoj operator sieci osiedlowej zostal potraktowany
    przez Crowley-a jako ,,heavy user,, wiec moga przyciac pasmo...
    exit