  • 1. Data: 2012-09-13 23:15:08
    Temat: LVDS/Jaki oscyl?
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Jak w temacie. Sygnały fruną na poziomie 1Gb/s. Co zakupić do
    obserwowania "oczek"? No i jakie sondy do tego..
    Ofert jest wiele, googlałem , nie mniej jednak chciałbym poznać Wasze
    opinie/sugestie/ceny

  • 2. Data: 2012-10-05 16:37:44
    Temat: Re: LVDS/Jaki oscyl?
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 13 września 2012 23:15:08 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
    > Jak w temacie. Sygnały fruną na poziomie 1Gb/s. Co zakupić do
    >
    > obserwowania "oczek"? No i jakie sondy do tego..
    >
    > Ofert jest wiele, googlałem , nie mniej jednak chciałbym poznać Wasze
    >
    > opinie/sugestie/ceny

    Witam
    Jak chcesz robić pomiary diagramu oka to do wyboru masz trzech producentów:

    Tektronix,Agilent i Lecroy. Ten ostatni jest u nas mało popularny ale oferuje
    atrakcyjne ceny.
    Niemniej wpierw pytanie dla jakiego standardu chcesz dokonywać takiego pomiaru?

    Minimalne pasmo takiego oscyloskopu to 2.5 - 3 GHz.

    Cena zależy od aplikacji które dodatkowo chciałbyś mieć zainstalowane np. pomiar
    jittera itp. Sondy różnicowe o paśmie nie mniejszym niż pasmo oscyloskopu.

    Cena początkowa pięciocyfrowa w $ lub Euro.