  • 1. Data: 2015-01-19 17:40:28
    Temat: LTE Orange vs. iPhone
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Wczoraj dostałem do rąk nowego iPhone 5S z Orange wraz z nową kartą SIM,
    która została aktywowana. Stara karta SIM przesłała działać.

    Czy muszę jeszcze coś robić, żeby skorzystać z LTE?

    Na ekranie iPhona cały czas jest znaczek "3G".
    Zasięg LTE powinien teoretycznie być - centrum Warszawy.
    Nie mam żadnego innego urządzenia LTE, żeby sprawdzić, czy jest sygnał LTE.

  • 2. Data: 2015-01-20 03:15:12
    Temat: Re: LTE Orange vs. iPhone
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Poldek" <p...@i...eu> wrote in message
> [...]
    > Zasięg LTE powinien teoretycznie być - centrum Warszawy.
    > Nie mam żadnego innego urządzenia LTE, żeby sprawdzić, czy jest sygnał

    To pewnie banał, ale czy w Ustawieniach masz zezwolone 4G/LTE?
    http://www.maclife.com/files/imagecache/futureus_ima
    gegallery_fullsize/gallery/batterylifeslide_1.png

  • 3. Data: 2015-01-20 05:00:37
    Temat: Re: L.ipa.TE.lefoniczna pomaranczowka vs. (zgnily) ogryzek
    Od: "slepcy, do jasnej cholery otworzcie wreszczie oczy!" <w...@p...jeden.z.drugim.invalid>

    Poldek wrote:
    > Na ekranie ogryzka cały czas jest znaczek "3G".
    > centrum Warszawy.

    wezly (n./o.) tele.komor przydzielane sa dynamicznie w zalezn.
    od potrzeb, zacznij cos 'ladowac' po chwili inny wezel sieci
    przejmie glowna role (lacza).
    *tylko* 20% z http://tinyurl.com/lrx92kn jest rzeczywistoscia

  • 4. Data: 2015-01-20 10:24:25
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Pszemol wrote:
    > "Poldek" <p...@i...eu> wrote in message

    > To pewnie banał, ale czy w Ustawieniach masz zezwolone 4G/LTE?
    > http://www.maclife.com/files/imagecache/futureus_ima
    gegallery_fullsize/gallery/batterylifeslide_1.png

    U mnie jest to 4G, nie LTE, ale mam włączone.

  • 5. Data: 2015-01-21 10:50:47
    Od: "slepcy, do jasnej cholery otworzcie wreszczie oczy!" <w...@p...jeden.z.drugim.invalid>

    Poldek wrote:
    > U mnie jest to 4G, nie LTE, ale mam włączone.

    (apropos - porady usrel'skiej http://pl.vc/3opw1 *prukwy*
    <m9kdmm$jrb$1@dont-email.me>; przecedz przez bardzo drobne sito)

    http://pl.vc/2djsx

    po za tym jest tez

    http://pl.vc/4l3uf

    --
    http://pl.vc/5c4p6

  • 6. Data: 2015-01-21 14:03:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "slepcy, do jasnej cholery otworzcie wreszczie oczy!"
    <w...@p...jeden.z.
    drugim.invalid> wrote in
    message news:m9mpk1$7v8$1@faro.eternal-september.org...

    > (apropos - porady usrel'skiej http://pl.vc/3opw1 *prukwy*
> [...]

    Ty, ślepiec, otwórz oczy i zobacz, że on mówi o iPhone
    a Ty mu podajesz aplikacje z Google Play store do Andka.

  • 7. Data: 2015-01-21 14:11:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 21 Jan 2015 07:03:10 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Ty, ślepiec, otwórz oczy i zobacz, że on mówi o iPhone
    > a Ty mu podajesz aplikacje z Google Play store do Andka.

    Widać mało kto już używa te iphony, skoro pierwszy odruch to
    polecanie apek do Androida.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2015-01-22 02:21:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    .

    > Widać mało kto już używa te iphony,
    > skoro pierwszy odruch to polecanie apek do Androida.

    Nie, raczej mało kto czytać umie ze zrozumieniem...
    Ten ślepiec już tylko youtube ogląda - filmowy przekaz
    bierze górę i zatraca umiejętność uważnego czytania.

    A iPhone jest coraz bardziej popularny, Samsunga Galaxy
    coraz mniej i Samsung w tarapatach finansowych...

  • 9. Data: 2015-01-22 09:29:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 21 Jan 2015 19:21:32 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > A iPhone jest coraz bardziej popularny, Samsunga Galaxy
    > coraz mniej i Samsung w tarapatach finansowych...

    Błagam, wszyscy których znam a mieli iphony dawno się ich pozbyli
    mówiąc "nigdy więcej". Ogóle rzadko się spotyka właściciela iphona,
    jeśli już to się okazuje to jakaś ofiara wykluczona cyfrowo, oszołom
    lub dyrektor d/s marketingu z Warszawy.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2015-01-22 10:05:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > A iPhone jest coraz bardziej popularny, Samsunga Galaxy
    > coraz mniej i Samsung w tarapatach finansowych...

    ROTFL
    <http://www.forbes.com/sites/ericmack/2014/04/30/sam
    sung-is-undisputed-king-of-smartphones-apple-still-d
    istant-second/>
    "With the Galaxy S5 just beginning to ship, Samsung's total shipment
    volume for the first quarter of the year came to 85 million smartphone
    units, more than the next four competitors -- Apple AAPL +0.71%, Huawei,
    Lenovo and LG -- combined."

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?