  • 1. Data: 2011-01-11 19:57:18
    Temat: LTC1563 & Altium
    Od: "dziadek Ben" <j...@o...pl>

    Witam

    Czy ktoś z szanownych kolegów próbował (i z jakim skutkiem) wykorzystać
    "LTC1563-2 SPICE Model" ze strony producenta układu LTC1563
    (http://cds.linear.com/docs/Software%20and%20Simulat
    ion/LTC1563-2.txt) do
    symulacji tegoż układu w Altium?

    PS.
    Info dla "czepialskich": program "FilterCAD 3.0" znam i wykorzystuję.
    --
    dziadek Ben
    [beztego w adresie]

  • 2. Data: 2011-02-01 17:30:33
    Temat: Re: LTC1563 & Altium
    Od: "dziadek Ben" <j...@o...pl>

    Odpowiadam sam sobie - może ktoś skorzysta.

    Próbowałem wykorzystać "LTC1563-2 SPICE Model" ze strony producenta układu
    LTC1563
    (http://cds.linear.com/docs/Software%20and%20Simulat
    ion/LTC1563-2.txt)
    do symulacji tegoż układu w Altium Designer (Build 9.3.1.19182).
    Wyniki symulacji były bezsensowne, a symulator zgłaszał setki błędów
    wykonania.
    Przyjrzałem się modelowi i okazało się, że jest tam 5 błędów formalnych!
    Nie rozumiem, jak to możliwe: model ma 6 lat i producent przez ten czas nie
    zauważył błędnego działania?
    Poprawiłem błędy i model działa poprawnie: wyniki są zgodne z teorią, a
    symulator nie zgłasza żadnych błędów wykonania.

    Jeśli ktoś będzie potrzebował poprawny model, to proszę pisać - podeślę na
    priv.

    --
    dziadek Ben
    [beztego w adresie]