  • 11. Data: 2013-04-29 11:43:18
    Temat: Re: LPG zdrożeje
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-04-29 10:51, J.F. pisze:
    > Ok, magazynowanie kosztuje ... ale moze dzieki temu nie bedziesz
    > narzekal ze zima drozeje :-)

    Ciekawe podejście zwłaszcza w kontekście innego stosunku ;-) propanu do
    butanu. Nadajesz się na rzecznika MG :-)
    Nie wyszła żadna dyrektywa UE. To nasz własny ambitny pomysł ;-)

  • 12. Data: 2013-04-29 11:45:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 29 Apr 2013 10:55:48 +0200 osobnik zwany Pawel O'Pajak
    napisał:

    > Powitanko,

    > Tez mnie to rozsmieszylo, stacje oddalone od sieie o 500m potrafia miec
    > znacznie wieksze roznice. I fajnie, tylko jak znam zycie, to najpierw

    ponieważ piszesz ten tekst co chwila to nadszedł czas na sprawdzenie.
    Pokaż statystykę ile razy trafiłeś. A może tylko tak sobie gadasz a
    sprawdzalność masz jak telewizyjne wróżki i politycy.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2013-04-29 11:49:43
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-04-29 10:58, Myjk pisze:
    > Mnie bardziej męczyło pytanie kto pierwszy
    > i kiedy wskoczy z tym tematem na tapetę...

    O proszę. Jak miło. :-)
    Nie ważne że głupie. Ciekawe ilu i komu się nie spodoba.
    A nuż nie będzie wielkiej zadymy.
    Minister czy co? :-)

  • 14. Data: 2013-04-29 11:57:49
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > ponieważ piszesz ten tekst co chwila to nadszedł czas na sprawdzenie.
    > Pokaż statystykę ile razy trafiłeś. A może tylko tak sobie gadasz a
    > sprawdzalność masz jak telewizyjne wróżki i politycy.

    Chyba mnie z kims mylisz. Wczoraj jechalem wieczorem samochodem Zony i
    szukalem LPG po drodze. Na Pulawskiej jest sporo stacji i roznice byly
    wieksze niz wspomniane 4 gr.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 15. Data: 2013-04-29 12:45:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Apr 2013 11:25:37 +0200, Dykus napisał(a):
    > Z innej beczki - skąd w ogóle pomysł nakazywania importerom tworzenia
    > jakiś rezerw LPG? Jakiego bezpieczeństwa do dotyczy? Rozumiem jeszcze
    > ropę, bo to wykorzystują firmy transportowe, ale LPG?

    Ludzie do grzania, dzieci do jedzenia itp.

    > Nie da rady, by ten rynek regulował się sam? :)

    A z ropa nie da rady ? Ruscy powiedzmy kurek zakreca, albo terrorysci
    rurociag przewierca, ale rynek to przeciez pieknie wyreguluje.

    Cukier pamietasz ?

    J.

  • 16. Data: 2013-04-29 12:48:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 29 Apr 2013 11:57:49 +0200 osobnik zwany Pawel O'Pajak
    napisał:

    > Powitanko,

    > Chyba mnie z kims mylisz.

    nie. Cytat z Ciebie powyżej chyba jest jasny?

    >Wczoraj jechalem wieczorem samochodem Zony i
    > szukalem LPG po drodze. Na Pulawskiej jest sporo stacji i roznice byly
    > wieksze niz wspomniane 4 gr.

    i to jest spowodowane tą decyzją?

  • 17. Data: 2013-04-29 13:46:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 29 Apr 2013 10:55:48 +0200, Pawel O'Pajak

    > znacznie wieksze roznice. I fajnie,

    > tylko jak znam zycie, to najpierw bedzie 4 gr,
    > potem zrobi sie 40, a potem 40gr... taniej niz bezyna.

    To ty jasnowidziałeś że benzyna będzie po 7 zł już rok temu, a dzisiaj po
    10 zł? Może zmień profesję razem ze swoimi koleżkami od czarnowidzenia, bo
    w tej ci zupełnie nie idzie.

    > Jak doczytales do konca, to tam bylo, ze gromadzic zapasy bedzie 1
    > firma. Jak znam zycie i obecne wladze, to albo lapowa juz poszla, albo
    > "dywidenda" pojdzie gdzie trzeba. Dokladnie tak bylo ze smieciami:
    > placilismy 12 zl/os, teraz bedzie 27.

    Ja tam płacę mniej, więc pretensje zgłaszaj do swojej... "spółdzielni".

    > Lemingi lyknely podwyzke podatku

    Co ty się tak ciągle przezywasz...

    --
    Pozdor Myjk

  • 18. Data: 2013-04-29 14:48:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-04-29 12:45, J.F. pisze:
    > A z ropa nie da rady ? Ruscy powiedzmy kurek zakreca, albo terrorysci
    > rurociag przewierca, ale rynek to przeciez pieknie wyreguluje.
    >
    > Cukier pamietasz ?
    >
    > J.

    Ale po co LPG? PO CO? Jest 30 dni.
    Zbraknie to naród pojedzie na benzynie. :-)
    Jak wielką trzeba mieć lupę żeby doszukać się tu bezpieczeństwa?
    I jak pokręcone zwoje? :-)

  • 19. Data: 2013-04-29 17:00:04
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > To ty jasnowidziałeś że benzyna będzie po 7 zł już rok temu, a dzisiaj po
    > 10 zł? Może zmień profesję razem ze swoimi koleżkami od czarnowidzenia, bo
    > w tej ci zupełnie nie idzie.

    message-ID poprosze.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 20. Data: 2013-04-29 17:15:27
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > nie. Cytat z Ciebie powyżej chyba jest jasny?

    No widocznie nie jest jasny, skoro nie mam zielonego pojecia jak zawile
    rozumowanie moglo doprowadzic do przypisywania mi ambicji jasnowidzenia.
    Jesli ktos przy kazdej okazji podnosi podatki (taki skrot myslowy, dla
    purystow prawno-jezykowych - wszelkie przymusowe oplaty), to mozna
    domniemywac, ze bedzie to robil dalej. Oczywiscie jako katolik
    powinienem wierzyc w cudowne nawrocenie i cuda ogolnie, ale jakos k' nie
    ma okazji;-)

    > i to jest spowodowane tą decyzją?

    Kto jak kto, ale mimo roznicy pogladow mam szacunek i nadzieje co do
    Twojej zdolnosci czytania ze zrozumieniem. Wiec przeczytaj jeszcze raz
    co napisalem, jak nie pomoze to jeszcze raz, az zrozumiesz, ze bardzo
    sobie chwale roznice cen i konkurencje, dzieki temu mamy w naszym
    miasteczku chyba najnizsze ceny w Polsce.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa