eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLPG inaczej...LPG inaczej...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: LPG inaczej...
    Date: Tue, 02 Aug 2011 21:20:22 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <j19ilo$puu$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gyk254.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1312312824 26590 80.52.242.254 (2 Aug 2011 19:20:24 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Aug 2011 19:20:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2389304
    [ ukryj nagłówki ]

    Czołem.
    Przyszedł mi do głowy taki zwariowany pomysł.

    Otóż.
    Mam sobie silnik z jednopunktowym wtryskiem. Dokładnie 2.0 ABT ze stajni
    VAG. prosta jak budowa cepa konstrukcja, 8 zaworów 1 wałek OHC.
    Sterownik wtrysku Motronic.

    Plan jest taki żeby włożyć do niego pseudo-sekwencyjną instalację LPG...
    Jak?
    Bierzemy sterownik STAG300 (taki akurat mam) 4 wtryskiwacze (akurat mam
    rail) bierzemy sygnał z jedynego wtryskiwacza benzynowego i podpinamy
    jako sygnał na wszystkie 4 wtryskiwacze gazowe, ich dysze montujemy
    możliwie najbliżej zaworów i tyle.
    Teraz tak... wtryski będą chodzić 2x za często ale silnik i tak będzie
    brać paliwo wtedy kiedy potrzebuje, jedynie będzie można włożyć sondę
    szerokopasmową w wydech odregulować AFR i EGT dawką gazu.

    Teraz pytanie do kogoś kumatego w dziedzinie LPG. Ma szansę to zadziałać?

    Na logikę wydaje się że to całkiem możliwe. Dla przykładu silnik ABK
    czyli 16 zaworowa jednostka z wielopunktowym wtryskiem (udoskonalone
    ABT) ma wtrysk benzyny na identycznej zasadzie (niezależnie czy to 1 czy
    3 sów pracy dostaje paliwo) ot taka głupota konstrukcyjna...

    Mało tego, jak to wszystko się dobrze wyreguluje możliwe że uda sie
    wygenerować więcej mocy niż na seryjnym silniku zasilanym NoPB ;)


    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: