  • 1. Data: 2010-09-13 08:42:31
    Temat: LG GT540 i internet
    Od: "marcin" <m...@g...com>

    Od kilu dni mam LG GT540 w sieci Orange, slyszalem ze ten telefon czasami
    lubi łączyc sie z netem bez ingerencji uzytkownika, w zwiazku z tym mam
    pytanka:

    1. jak w tym telefonie poznac ze aktualnie nie ma zadnego polaczenia z netem
    ?
    2. jest gdzies tutaj opcja "wyłącz internet" ?

    5445 (20100912) __________

  • 2. Data: 2010-09-13 10:33:52
    Temat: Re: LG GT540 i internet
    Od: "P. Gawryjołek" <p...@g...pl>

  • 3. Data: 2010-09-13 10:37:33
    Od: "marcin" <m...@g...com>

    Użytkownik "P. Gawryjołek" napisał w wiadomości

> [...]
    tak, to APNdroid, juz to zrobilem, dziala wysmienicie
    polecam i sorki za brudy z antywirusa

    5446 (20100913) __________

  • 4. Data: 2010-09-13 10:39:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 10:42:31 +0200, marcin napisał(a):

> [...]
    5445 (20100912) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Zacznij od posprzątania w swoim komputerze, żeby przestał wysyłać ten spam
    reklamowy na grupę.
    A później zainstaluj z marketu APNdroid lub coś podobnego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-09-13 10:44:01
    Od: "P. Gawryjołek" <p...@g...pl>

  • 6. Data: 2010-09-13 10:47:13
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 12:37:33 +0200, marcin napisał(a):

    > tak, to APNdroid, juz to zrobilem, dziala wysmienicie
    > polecam i sorki za brudy z antywirusa

    Zamiast przepraszać może byś to cholerstwo po prostu wyłączył?

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 7. Data: 2010-09-13 10:47:36
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 12:44:01 +0200, P. Gawryjołek napisał(a):

    /.../

    Może byś tak poprawnie cytował?

  • 8. Data: 2010-09-13 13:38:09
    Od: "deepblue" <d...@w...pl>

    P. Gawryjołek wrote:
> [...]

    Mam w domu LG GT540 i Samsung i5700 i zdecydowanie wolę Samsunga. Główną
    przewagą jest dotyk pojemnościowy, większy ekran, i Android 2.1 no i spora
    liczba osób zaangażowanych w rozwój alternatywnego oprogramowania.
    Z drugiej strony, LG jest mniejszy i bardziej poręczny. Ponoć niedługo ma
    mieć update Androida do versji 2.1.
    Tu możesz się dowiedzieć więcej: http://lgswift.pl/

    --
    deepblue

  • 9. Data: 2010-09-13 15:58:08
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-09-13 10:42, marcin pisze:
> [...]
    > ?
    > 2. jest gdzies tutaj opcja "wy??cz internet" ?

    hehe, lubi sie czasem nielaczyc , tak bym powiedzial . Jak masz ikonke
    3G, H, E lub G to masz polaczenie z netem, w ustawieniach o telefonie
    zobaczysz od ilu godzin.

    Kup sobie pakiet conajmniej 1 GB bo bedziesz plakac.

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 10. Data: 2010-09-13 17:08:40
    Od: "marcin" <m...@g...com>

    Użytkownik "Kotlet Mielony" napisał w wiadomości

    > Kup sobie pakiet conajmniej 1 GB bo bedziesz plakac.

    w mojej taryfie (delfin 150) jest tylko 100MB za 5 zł, no chyba ze cos
    przeoczylem, w ogole na stronie Orange nie moge znalezc tych pakietow
    internetowych ....

    5447 (20100913) __________