  • Data: 2010-04-27 21:32:17
    Temat: LEDy vs. żarówki - po raz n-ty.
    Od: Jarek <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Przestudiowałem liczne wątki odnośnie LED-ów i wiem, że generalnie są
    gorsze. Mam jednak problem który LED-y mogłyby załatwić.
    Mam z tyłu lampy USA przerobione w ten sposób że w miejsce wstecznych
    wstawione są żarówki pomarańczowe. Wsteczne jest z kolei zrobione w
    zderzaku jako oddzielna lampa. Niestety daje bardzo słabe światło.
    Znalazłem żarówki LED-owe dwukolorowe, które świecą na pomarańczowo lub
    biało i mają 60 (prawdopodobnie 30+30) LED-ów. Pytanie: taka żarówka
    będzie świecić na biało na tyle w żeby w nocy coś sensownie oświetlać ?
    Czy ktoś już tego używał ? Sztuka kosztuje 100PLN, więc szkoda mi wydać
    200 żeby się potem przekonać że to wiele nie daje.

    Pozdrawiam
    Jarek