  • Data: 2010-04-28 21:11:48
    Temat: Re: LEDy vs. żarówki - po raz n-ty.
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hr9vq8$lva$1@inews.gazeta.pl...
    > Jarek pisze:
    > napisz moze czy w tej lampie cofania jest żarówka 5W czy 21, czy jest
    > dużo miejsca na jakąś diodową przeróbkę, czy moze nawet jakiś halogen
    > sie zmieści ( czytaj: nie spali obudowy)

    Przeciwmgielne z H3 i po sprawie ;-)

    > PS kupiłem kiedyś "żarówki diodowe" do oświetlenia tablicy
    > rejestracyjnej - tak tylko zeby zbadać czy technika raczkuje czy już
    > jest użyteczna. zdechły po 3 miesiach. po rozebraniu okazało sie ze to
    > zwykła dziadowska diodka, i 2 rezystorki.

    Było się przyjrzeć, a zwłaszcza ocenić barwę (żeby, tfu, niebieskie nie
    było)
    i siłę światła przed zakupem ;-)
    W celu lepszego oświetlenia wnętrza (lapka podsufitowa)
    onegdaj zanabyłem w "elektronicznym" żaróweczkę rurkową
    z 6 diodkami wewnątrz.
    Działa już chyba ze dwa lata, oświetla lepiej od zwykłej,
    (a z racji przeznaczenia zapalana jest kilkanaście razy dziennie).

    Pzdr

    JKK