  • 21. Data: 2009-06-21 12:13:14
    Temat: Re: LED TV SAMSUNGA czy Plazma Panasonica?
    Od: Ra <a...@a...com>

    Zbyszek pisze:
> [...]
    > LCD i Panasonic chyba przoduje w tej stawce. Ale LED TV Samsunga to jakaś
    > nowość i może warta uwagi. jest energooszczedny :) i ma troche bajerów...
    > mam jednak wrazenie, że tu na grupie jest krytykowany... może to wrażenie
    > tylko :) ale jest też zgrabny czyli cieniutki. widzałem na stronie
    > Panasonica jakies cienkie plazmy serii Z1 ale cena ponad 20 tys to przesada.
    > Do tego bym chętnie dolożył jakis zestaw kina z bezprzewodowymi głośnikami -
    > żona nie lubi kabli... jeszcze gdyby dało się to sterować jednym pilotem...?

    ja bym nie skreślał tego samsunga. Postaraj się zobaczyć jak grają na
    różnych źródłach sygnału z tym że w markecie sygnał mają tak kiepski że
    nie wiem czy jak taki test można uznać za coś wnoszący
    Sam mam co prawda pionieera kuro ale wydaje mi się że na kanałach sd i
    tu i tu szału nie ma, a w hd i plazma i lcd powinny bardzo ładnie grać.
    Jeśli chodzi o skalery to różnie bywa, w moim niby jest świetny skaler
    ale IMHO dekoder upc ustawiony na stałe na 1080i daje lepszy obraz
    Kolega ma panasa hd ready któryś z ostatnich modeli i mówi że widzi
    zieloną poświatę za obiektami i jeszcze ma jakiś problem z żółtym
    kolorem. A i mi panasoniki średnio się podobały przez te odpustowe
    srebrne wstawki z plastiku
    Co do cienkości tv dla niektórych np dla mnie jest to bardzo ważne bo u
    mnie akurat bok tv jest widoczny. W zeszłym roku nie było jeszcze super
    cienkich tv więc kupiłem jedynie stelaż który odstaje 1cm od ściany

  • 22. Data: 2009-06-21 12:22:24
    Od: Ra <a...@a...com>

    pawell32 pisze:

    > bzdura, nie sa liderem produkcji paneli.
    > kilka monitorow samsung mam w pracy z matryca lg-philips,
    > a tv sony maja swoje matryce

    bzdura, nie wiem jak teraz ale ze 2 lata temu był liderem
    tv sony brały panele od sharpa a mieli w planach robić panele z
    samsungiem czyli mieli dać kasę na badania bo samo sony dało ciała i nie
    miało własnej technologi w lcd. Za to zainwestowali w oledy

  • 23. Data: 2009-06-21 14:04:42
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    *Ghost* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Tyle, ze w klasycznych LCD tez podaja wartosc dynamiczna.

    Owszem, tylko że taki kontrast tak naprawdę niewiele mówi - zmierzony
    faktyczny kontrast na 2 Samsungach - jeden serii bodaj 7 z
    podświetleniem LED drugi z lampami serii 6xx okazał się lepszy na tym z
    lampami.

    > Sugerujesz, ze w LCD stosowane sa lampy zarowe?

    Podaj choć jedną przesłankę takiej sugestii w moich postach :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 24. Data: 2009-06-21 14:14:48
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > Zalezy czyimi oczyma weryfikowana.

    Ludzi.
    ASV ma tylko trochę gorsze kąty niż S-PVA Samsunga - poza tym jest równe
    lub lepsze (zwłaszcza w kwestii czerni). No i pierwsza fabryka 10G
    paneli to Sharp :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 25. Data: 2009-06-21 14:18:17
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > Wplywa.

    G. prawda - zwłaszcza, że i tak jest to podświetlenie krawędziowe w
    większości modeli. A w tych, w których podświetla się ekran to jedna
    dioda obsługuje setki pikseli - potencjał na wyższe kontrasty jest, ale
    wyświetl sobie na takim ekranie kratę :)
    O testach porównawczych przez grzeczność nie wspominam ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 26. Data: 2009-06-21 15:59:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > obsługuje setki pikseli - potencjał na wyższe kontrasty jest, ale wyświetl

    G. prawda.

  • 27. Data: 2009-06-21 16:01:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ludzi.

    Acha.

    > ASV ma tylko trochę gorsze kąty niż S-PVA Samsunga

    Po pierwsze w dzisiejszych LCD katy sa naprawde duze i mi osobiscie zdarza
    sie patrzec pod dosc ostrym kontem (gdy siedze przy stole mam bardzo ostry
    kat na TV) i jako ludz stwierdzam, ze obraz nic nie traci, ale ogladanie
    pod tym kontem jest bez sensu, wiec wspolczuje bezsensownosci argumentacji.

    > lub lepsze (zwłaszcza w kwestii czerni). No i pierwsza fabryka 10G paneli
    > to Sharp :)

    A jakie to ma kurna znacznenie dla ludzia ktory oglada tv a nie zajmuje sie
    historia fabryk?

    Dzieki, wlasnei utwierdziles mnie, ze twoje argumenty mozna sprowadzic do
    poziomu marketingowego belkotu.

  • 28. Data: 2009-06-21 16:03:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Owszem, tylko że taki kontrast tak naprawdę niewiele mówi - zmierzony
    > faktyczny kontrast na 2 Samsungach - jeden serii bodaj 7 z podświetleniem
    > LED drugi z lampami serii 6xx okazał się lepszy na tym z lampami.

    Zrodlo?

    > Podaj choć jedną przesłankę takiej sugestii w moich postach :)

    Zimnosc.

  • 29. Data: 2009-06-21 20:18:32
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Fri, 19 Jun 2009 22:54:56 +0200, Zbyszek napisał:
> [...]
    > żona nie lubi kabli... jeszcze gdyby dało się to sterować jednym pilotem...?

    Ja kupiłem Samsunga i jestem bardzo zadowolony, obraz piękny, czarne jest
    czarne a białe jest białe ;-)))

    Z jednym małym wyjątkiem, dźwięk z głośników TV jest BEZNADZIEJNY, płaski
    pierdzący i wogóle.

    Pozdrawiam,

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 30. Data: 2009-06-22 05:33:05
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Verox pisze:

    > Ja kupiłem Samsunga i jestem bardzo zadowolony, obraz piękny, czarne jest
    > czarne a białe jest białe ;-)))

    dobrze, że na odwrót jak u prezesa :-)
    jak możesz to wpuść ze dwie fotki,

    > Z jednym małym wyjątkiem, dźwięk z głośników TV jest BEZNADZIEJNY, płaski
    > pierdzący i wogóle.

    dźwięku nie mieli dobrego, zauważyłem że pakują tam takie małe
    głośniczki i trzeba posiłkować się kinem lub innym sprzętem

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debia Lenny, Gnome, Compiz-Fusion