  • 1. Data: 2011-01-02 15:14:33
    Temat: LCD pin napięcia kontrastu V0
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    szybkie pytanie, czy to normalne, że alfanumeryczny wyświetlacz LCD ciągnie
    z wejścia V0 bardzo duży prąd? podłączyłem to wejście przez opornik 100k, a
    LCD nawet nie zaświecił znakami, dopiero jak dołączyłem przez 500om to
    zaczął świecić, bardzo duży prąd płynie do V0, to normalne?

  • 2. Data: 2011-01-04 13:54:53
    Temat: Re: LCD pin napięcia kontrastu V0
    Od: <a...@g...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ifq547$fj2$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > przez 500om to zaczął świecić, bardzo duży prąd płynie do V0, to normalne?

    podświetlenie się kłania?