  • Data: 2009-07-25 20:08:52
    Temat: L2TP po GPRS/EDGE/3G
    Od: Wild Root <r...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam dość dziwny problem. Nie mogę zestawić IPsec/L2TP po przez sieć GSM. Na
    początku myślałem, że mój router ma problemy z dogadaniem się z IPHone, ale
    Windows zestawiający taki tunel bezproblemowo z dowolnego łącza kablowego
    za pośrednictwem sieci GSM także nie potrafi tego zrobić. IPsec zestawia
    się w ułamku sekundy, L2TP niestety na serwerze dostaje time out. Aby
    zrobić to po sieci komórkowej trzeba dodać (zmienić) jakieś parametry
    serwera IPsec/L2TP?

    Wild Root