  • 61. Data: 2020-04-01 17:39:52
    Temat: Re: Kwarantanna 3
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2020 o 13:57, Budzik pisze:

    > W przypadku przebywania w sklepie chyba jednak bardziej szkodzi ich
    > brak... :)

    Rząd twierdzi, że szkodzom! Nie siej dezinformacji i paniki.

    --
    Shrek

  • 62. Data: 2020-04-01 17:48:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po tym co wypisujesz nie trzeba sobie wyrabiać zdania o kurierach. Wystarczy Cię
    poczytać. Jak Ty Cavalino i jeszcze wielu tutaj było by tak mądrych jak jestescie
    głupi to Polska była by cudownym krajem.

  • 63. Data: 2020-04-01 17:49:17
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 01.04.2020 o 17:26, Shrek pisze:

    > Masowe czy nie (a wcale nie takie rzadkie), to skoro państwo odbiera
    > wolności obywatelskie (prawnie czy bezprawnie), to jego psim obowiązkiem
    > jest zapewnić żarcie. Z czym nawet państwo się zgadza (ma zapewnić
    > wojewoda), tylko "zapomniało" przepisów wykonawczych wydać.

    Ty naprawdę wierzysz w jakieś obowiązki państwa?
    Pudrują syf czym się da i jak się da, naginając statystyki, ściemniając
    dodatkowo w mediach, bo inaczej wyszłyby żółte kamizelki na ulicę i
    jakiś władca świata zechciałby może wprowadzić innego komisarza w naszym
    kraju.

  • 64. Data: 2020-04-01 18:00:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dla ciebie kandydata na kandydata na folksdojcza niemiec będzie zawsze duży to i z
    szacunkiem będziesz pisał z dużej litery. Dla mnie Polaka nigdy niemiec nie będzie
    duży i żadnego szacunku okazywać mu nie będę. A wręcz przeciwnie, jak będę miał
    okazję to mu w szwabski pysk napluje. Jesteś tak głupi że nie potrafisz sobie
    wyobrazić co by było jak by wojnę wygrali. A mieli taką szansę.

  • 65. Data: 2020-04-01 18:14:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ustal nadir wspólna wersję z Krisem bo chwilowo macie różne. Kris napisał ze jednak
    państwo się opiekuje tymi na kwarantanach. Do czasu kiedy ustalisz to bardziej jemu
    wierzę niż Tobie. A jak nie pasuje to jedź do niemcow. Przy wyjezdzie u nas
    kwarantanny nie ma. Tylko jak wyjedziesz to nigdy na stałe nie wracaj.

  • 66. Data: 2020-04-01 18:41:18
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > jedź do niemcow. Przy wyjezdzie u nas kwarantanny nie ma. Tylko jak
    > wyjedziesz to nigdy na stałe nie wracaj.

    Mamy tylko na papierze mniej zachorowań i śmierci na koronowirusa niż
    Niemcy bo zamiast ludzi badać i leczyć zamykamy ich w domach. A jak się
    zamyka, to wypada nakarmić, nawet w więzieniu.
    W Niemczech możesz sobie za niecałe 200 euro walnąć prywatnie test, a u
    nas szpitale żebrzą o maseczki.
    Kris napisał, że karmią, a ktoś inny, że nie, ja tam wiedzy o
    dokarmianiu z pierwszej ręki nie mam. Natomiast moja żona pracuje w
    firmie, która teraz zajmuje się tym, żeby nadal leków, maseczek czy
    innych pierdół nie zabrakło między innymi dla ciebie. W ramach ochrony
    od opiekującego się państwa dostała dwie maski, które wystarczają na 30
    minut każda, paczkę rękawiczek nitrylowych na dwie osoby oraz SZTUKĘ
    jednorazowego kombinezonu ochronnego Tyvek. Jeszcze go nawet nie
    rozpakowali, bo dostali zalecenie od przełożonych żeby nie nadużywać
    tych rarytasów.
    Także możesz mnie cmoknąć chubek czuja.

  • 67. Data: 2020-04-01 18:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Rząd twierdzi, że szkodzom! Nie siej dezinformacji i paniki.

    Nawet WHO twierdzi ze moga szkodzic... NIEPRAWIDLOWO UZYWANE.... taki
    mały detal...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 68. Data: 2020-04-01 19:14:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pracuje w firmie żeby masek nie zabrakło. To albo na końcu linii pakuje maski do
    pudel albo telefony z zamówieniami odbiera. Może również w magazynie wydawać. Nie
    wierzę w Twoją stworzona na potrzebę chwili historia. Poza tym na żadnym takim
    stanowisku maska a tym bardziej specjalne ubranie nie są potrzebne.

  • 69. Data: 2020-04-01 19:18:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Ustal nadir wspólna wersję z Krisem bo chwilowo macie różne.
    >Kris napisał ze jednak państwo się opiekuje tymi na kwarantanach.
    >Do czasu kiedy ustalisz to bardziej jemu wierzę niż Tobie.

    Jak sie opiekuje, to moze sie okazac w tym tygodniu - przez te
    rozszerzona kwarantanne.
    Do tej pory czasem mogli inni domownicy mogli zakupy robic.

    Ale i widac, ze niektorym jakos nie potrafiono tej butelki wodki, piwa
    czy papierosow na czas dostarczyc :-)

    Inna sprawa, ze sam dowiozlem zakupy jakims dalszym znajomym, a
    kolejnej dostawy nie chca - widac maja wiecej znajomych,

    Tudziez sklep pod nosem - po kontroli policjantow moga sobie kupic
    sami :-)

    J.

  • 70. Data: 2020-04-01 19:32:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2020 o 18:59, Budzik pisze:

    > Nawet WHO twierdzi ze moga szkodzic... NIEPRAWIDLOWO UZYWANE.... taki
    > mały detal...

    Zwykły ludź ma nie używać... bo zabraknie dla nadzwyczajnych ludzów. Nie
    sabotuj - jakby rząd chciał, żebyś maskę nosił, to by nakazał pod
    grzywną 30k :P

    --
    Shrek