  • 21. Data: 2009-10-01 09:06:09
    Temat: Re: Kurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy jesteście opakowani ?
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 1 Paź, 10:54, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Sie mi tu Jimmym nie zaslaniaj
    z całym Szacunkiem dla Jimmiego - to byłoby raczej trudne ;-)

    > Moze pojedz ?
    ... a po co???

    > j.w.
    j.w.
    > Wystarczy isc do sklepu i kupic. Ale skoro Ty wolisz krasc niz kupowac
    > to wolna wola.
    kraść? sami oddają ;-)

    > Aaaa. No to widocznie nie czytasz tego co piszesz.
    czytam, czytam, i nie uogólniam, t

    > Nie spieszy mi sie.
    ... a to na harrym-potterze można się wogóle spieszyć? ;-) ... to już
    chyba duże przewartościowanie ;-)

    Pozdro!
    Bart z Uc aka dreeechu
    cb1000r
    trx700xx

  • 22. Data: 2009-10-01 09:08:45
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Bart z Uc pisze:

    > ... a to na harrym-potterze można się wogóle spieszyć? ;-) ... to już
    > chyba duże przewartościowanie ;-)

    Oczywiscie, przeciez wiesz lepiej. Masz Honde.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 23. Data: 2009-10-01 09:14:25
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 1 Paź, 11:08, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Oczywiscie, przeciez wiesz lepiej. Masz Honde.

    ... no właśnie dlatego ;-D ... a nawet dwie ;-)

    Bart z Uc aka dreeechu
    cb1000r
    trx700xx

  • 24. Data: 2009-10-01 10:12:13
    Od: n...@s...com

    On Thu, 1 Oct 2009 08:05:41 +0000 (UTC), "William Yelito"
    <y...@W...gazeta.pl> wrote:

    >mqp - kupiona w szmateksie w nowej hucie w 2002 za 50 zł.

    Ale wez pod uwage ze recyckling nie jest powolaniem kazdego jednego
    motorzysty

    pozdr
    newrom i szpilka
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 25. Data: 2009-10-01 11:23:02
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Ditron wrote:
    > On 28 Wrz, 21:03, "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > W cieplejsze dni pot splywa po plecach jeszcze zanim wyjade z drozki
    > osiedlowej.

    W cieple dni to sie na czopku jezdzi w dzinach i Tshircie a nie ubiera
    jak na zime :)

    > Na jesień nie "ogrzewa" a wiatr predzej czy pozniej zrobi swoje.

    Ciekawe, bo wlasnie od dwu dni jezdze na codzien w skorzanych portkach
    wlasnie z powodu ze jeansy zaczelo przewiewac chlodkiem :) Na poczatki
    sniegu pod skorzane portki zakladam cos w rodzaju cienkiego drsiku czy
    grubszych kalesonow - jest taka fajna bielizna do tego celu.

    > A sk. z podpinką to jak się sprawia (po zdjeciu podpinki?) ?

    Nie wiem, nigdy nie kupilem nic z podpinka bo to bezsens moim zdaniem,
    wole pod spod zalozyc np. kurtke polarowa, swter czy cos w tym rodzaju.
    O niebo sensowniejsze niz wszelkie podpinki bo daje sie nosic oddzielnie
    :)
    Kurtka i portki skorzane spoko moga byc / a moim zdaniem nawet powinny /
    troszke wieksze zeby moc pod spod cos zalozyc. A zaleta nad texami tez i
    taka ze podczas jazdy nawet ja sa luzne to nie lopoczat tak wkurzajaco i
    nie trzeba tego spinac dodatkowymi paskami :) W sakwie woze maly spray
    do impregnacji i jak czuje deszcz w powietrzu to male spreyowanie, wtedy
    na deszcz skora jest nie mniej odporna od texow a ja bym rzekl ze nawet
    bardziej :)
    Pomijam juz fakt jak glupio sie wyglada w texie na czopku :)

    pozdrawiam, Leszek

  • 26. Data: 2009-10-01 11:26:40
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Bart z Uc wrote:

    > a z firm polecam... Spyke, Dainese albo ArlenNess

    Oni to raczej na mydelniczki obcisle spioszki szyja :)

    Juz raczej HeinGericke albo nasz poczciwy Tarbor umie na czopka ubrac
    czlowieka.

    Pozdrawiam, Leszek

  • 27. Data: 2009-10-01 11:47:18
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    cpt. Nemo napisał(a):
    > W cieple dni to sie na czopku jezdzi w dzinach i Tshircie a nie ubiera
    > jak na zime :)

    Ciagle przytaczasz argument jakoby teksy po szlifie nie nadawaly sie juz
    do niczego. Jak to sie ma do powyzszego? W ogole mowimy o skorze z
    jakiegos zwierzecia, czy o Twoje wlasnej skorze, bo sie juz pogubilem :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 28. Data: 2009-10-01 12:06:30
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > Ciagle przytaczasz argument jakoby teksy po szlifie nie nadawaly sie
    > juz do niczego. Jak to sie ma do powyzszego?

    Do powyzszego ma sie to tak ze jeansy kosztuja od kilkudziesieciu do
    kilkuset zlotych suma sumaraum ja jezdze w tych za kilkadziesiat a sa
    tak samo skuteczne / w ochronie skory / jak szmatki texowe :)

    Normalnie, nie jestem jakos przesadnie czuly na swoja skore :)
    Natomiast po pierwsze to sie nie pocic - ani w texach ani w skorze.
    Po drugie czemu mam nie latac tak ubrany jak ja lubie ?
    Ostatecznie dzinsy z ochraniaczami tez mozna kupic.

    > W ogole mowimy o skorze z
    > jakiegos zwierzecia, czy o Twoje wlasnej skorze, bo sie juz pogubilem

    Generalnie to mowimy o tym jak jest przyjete ubierac sie na czopera, a
    to ze ktos moze lubic jezdzic nawet w sportowym kolorowym wdzianku z
    mydelniczki i pelnym kasku z enduro to juz insza innosc jest. Do opery
    tez mozna pojsc w dresie :)

    Pozdrawiam, Leszek

  • 29. Data: 2009-10-01 12:21:17
    Od: n...@s...com

    On Wed, 30 Sep 2009 12:49:35 +0200, "cpt. Nemo"
    <c...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie pieprze tylko wiem po co motocyklisci torowi w skorach lataja a nie
    >w szmatach.

    I Ty tez ubierasz perforowane gacie, jak motocyklisci torowi. tak ?

    >Cenia swoja wlasna skore :)

    A Ty latasz w podkoszulku i dzinsach bo swojej nie cenisz, wiec w czym
    problem zebys ubral ortalion zamiast skorky ?
    Zreszta napisales ze po jednym szlifie teksy sa do wywalenia, a to
    zwykle pieprzenie.
    Przepraszam jesli fakty rania Twoje uczucia religijne.

    pozdr
    newrom

  • 30. Data: 2009-10-01 12:51:07
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 1 Paź, 13:23, "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> wrote:

    > W cieple dni to sie na czopku jezdzi w dzinach i Tshircie a nie ubiera
    > jak na zime :)

    Tylko czym się różni szlif w ciepłe dni od tego w zimne ?
    Poza tym ja nie mowiłem o czopie tylko o normalnym motocyklu! *
    Moze sie rozminąłem z tematem ale i Ty nadmieniłeś o zastosowaniu skór
    w ogóle (np. na torze).
    W każdym bądź razie dalsza dysputa będzie trochę nie sensowna.

    > Ciekawe, bo wlasnie od dwu dni jezdze na codzien w skorzanych portkach
    > wlasnie z powodu ze jeansy zaczelo przewiewac chlodkiem :)

    W to nikt nie wątpi że skórzane spodenki są cieplejsze od jeansów.

    > Na poczatki
    > sniegu pod skorzane portki zakladam cos w rodzaju cienkiego drsiku czy
    > grubszych kalesonow - jest taka fajna bielizna do tego celu.

    ...i turlasz się maks 40 km/h z domu do pracy? Jeśli tak to zgoda -
    dasz radę.
    Zresztą co ja mogę o tym wiedzieć - na zimę odstawiam motor.
    Może nie mam odpowiednich ciuchów a może jestem zmarzlak.

    > Kurtka i portki skorzane spoko moga byc / a moim zdaniem nawet powinny /
    > troszke wieksze zeby moc pod spod cos zalozyc.

    No właśnie. Albo masz dobrze dopasowaną skórę na lato albo nie masz
    i jeździsz w obwisłej, przydużej kurtce z migrującymi ochraniaczami.
    Wolę zakupić 2-gi komplet tj. ciepłe - turystyczne teksy (najlepiej z
    podpinką)
    na te kilka jesienno-zimowych wypadów.

    > A zaleta nad texami tez i
    > taka ze podczas jazdy nawet ja sa luzne to nie lopoczat tak wkurzajaco i
    > nie trzeba tego spinac dodatkowymi paskami :)

    Dlatego na lato trzeci komplet tj. dobrze wentylowane, cienkie teksy.

    > W sakwie woze maly spray
    > do impregnacji i jak czuje deszcz w powietrzu to male spreyowanie, wtedy
    > na deszcz skora jest nie mniej odporna od texow a ja bym rzekl ze nawet
    > bardziej :)

    Możesz polecić jakiś konkretny specyfik ? Chętnie wypróbuję - może nie
    do sakwy ale do schowka pod siedzeniem :)

    > Pomijam juz fakt jak glupio sie wyglada w texie na czopku :)

    a w adidaskach i krotkich sportowych spodenkach + t-shirt ?
    na zagranicznych wybrzeżach się tacy zdarzali

    Ogólnie komplet skórzany najbardziej lubię i z niego nie zrezygnuję.
    Problem w tym że czasem jest w nim za ciepło a czasem jest w nim za
    zimno.
    ...no chyba że się jeździ czoperem

    Pozdrawiam
    Tomek