  • 31. Data: 2009-10-01 12:55:56
    Temat: Re: Kurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy jesteście opakowani ?
    Od: n...@s...com

    On Thu, 1 Oct 2009 05:51:07 -0700 (PDT), Ditron <t...@g...com>
    wrote:

    >a w adidaskach i krotkich sportowych spodenkach + t-shirt ?
    >na zagranicznych wybrzeżach się tacy zdarzali

    W cieplejszych rejonach to chyba tylko turysci z zimnych krajow jezdza
    ubani jak precle. No i lanserzy w kombiakach tez, ale to wiadomo,
    suzuki trajb kolors czy cos ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 32. Data: 2009-10-01 13:03:27
    Temat: Re: Kurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy jeste cie opakowani ?
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 1 Paź, 14:55, n...@s...com wrote:

    no, ale ja mówiłem o adidaskach i krotkich sportowych spodenkach + t-
    shirt na choperze :)

  • 33. Data: 2009-10-01 13:21:14
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Ditron"
    no, ale ja mówiłem o adidaskach i krotkich sportowych spodenkach + t-shirt
    na choperze :)

    aaa, bo na sportach to tylko w klapkach najlepiej japonkach

  • 34. Data: 2009-10-02 10:10:11
    Od: n...@s...com

    On Thu, 1 Oct 2009 14:06:30 +0200, "cpt. Nemo"
    <c...@p...onet.pl> wrote:

    >kilkuset zlotych suma sumaraum ja jezdze w tych za kilkadziesiat a sa
    >tak samo skuteczne / w ochronie skory / jak szmatki texowe :)

    Zrobimy testa ?
    Zapniemy Cie do ałta i przeciagniemy w dzinsach po asfalcie powiedzmy
    100m. To samo zrobimy z osobnikiem ubranym w teksy.
    W zasadzie osobnik w teksach byl ciagany w testach ret-bike (ktory
    delikatnie ujmujac nie jest szczytem jakosci).

    >Normalnie, nie jestem jakos przesadnie czuly na swoja skore :)

    Nie chodzi o czulosc, chodzi o to ze pieprzysz o braku wytrzymalosci
    teksow. Najpierw o ich jednorazowosci, a teraz twierdzisz ze maja
    wytrzymalosc jak bawelniane portki na pare dych.

    >Natomiast po pierwsze to sie nie pocic - ani w texach ani w skorze.
    >Po drugie czemu mam nie latac tak ubrany jak ja lubie ?

    Mozesz se w samych stringach jezdzic, nic do tego ani mnie ani innym
    (no, moze esteci beda cierpiec). Dyskusja sie tyczy rzekomego braku
    odpornornosci texow na szlify.

    >Ostatecznie dzinsy z ochraniaczami tez mozna kupic.

    Za kilkadziesiat zlotych ?

    pozdr
    newrom

  • 35. Data: 2009-10-02 10:18:17
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 01 Oct 2009 14:06:30 +0200, cpt. Nemo <c...@p...onet.pl>
    wrote:

    [...]
    > Do powyzszego ma sie to tak ze jeansy kosztuja od kilkudziesieciu do
    > kilkuset zlotych suma sumaraum ja jezdze w tych za kilkadziesiat a sa
    > tak samo skuteczne / w ochronie skory / jak szmatki texowe :)

    To się przeszlifuj w dżinsach przy 100 km/h. Ja w teksach zachowałem
    skórę. Co więcej, kurtka jest prawie nienaruszona, przytarł się jeden
    zatrzask
    od klapy od kieszeni i nie mogę go teraz zamknąć i ma parę drobnych śladów
    na łokciach.

    (Spodnie teksowe nadawały się do wyrzucenia, ale dżinsy na pewno by nie
    ochroniły
    mojej skóry)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 36. Data: 2009-10-02 13:55:20
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 1 Paź, 11:08, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Oczywiscie, przeciez wiesz lepiej. Masz Honde.
    >
    > --
    > Kuczu
    >
    > LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    > Harley Davidson FXR-C 666 Editionwww.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

    ...yyyymmm... no dobra, pociągnę na forum-publicum, bo z ukrycia to
    żadna sztuka... może i trochę nadwyrężając autorytet i utajenie
    poddając negacji styl "wietrzypachy", zbyt frywolnie poczyniłem sobie
    z "darciem łacha" w stosunku do Kuczu'a, zatem Kolego - publiczne ave
    Przepraszam! ... i widzisz kurna, nawiązując do oryginalnego tematu
    tegoż wątku - "drech" to nie strój - to stan umysłu ;-) ...a ja już
    mam taki gąbczasty od diety ;-)
    ...refleksja przyszła późno, ale dobrze, że wogóle - znaczy - jeszcze
    myśli głową, choć ta się nie rozrasta...
    Kuczu - no offence! ;-)

    (...tak Jimmie, masz rację... to zaczyna być przerażające... ;-) )

    ...co do firm - Ness na 100% i Dainese też robi takie kapoty o jakich
    mowa, nie znam modeli, ale pyrkają u nas w takich na chromowanych
    motocyklach...

    Pozdrawiam,
    Bart z Uc aka dreeechu ;-)
    cb1000r
    trx700xx

  • 37. Data: 2009-10-02 19:19:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Bart z Uc pisze:

    > Kuczu - no offence! ;-)

    mienczak... ;)

  • 38. Data: 2009-10-03 01:13:39
    Temat: Re: Kurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy jesteście opako
    Od: "Swiety Jimmie" <k...@N...gazeta.pl>

    Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > mienczak... ;)

    No dobra, chłopaki. Mam nadzieję, że kiedyś będziemy mieli okazję w trójkę
    spotkać się IRL. Bartowi już nakreśliłem moją ocenę tej "dyskusji", Kuczowi
    jeszcze nie. I stąd sprostowanie Barta i riposta Kucza. Proponuję EOT,
    przynajmniej na publicu.

    Pozdrawiam,
    Jimmie

  • 39. Data: 2009-10-14 21:48:05
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Bart z Uc" napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 1 Paź, 08:22, lek na porost włosów, o wdzięcznej japońskiej nazwie
    "Ku-czu", zarzucił personalną wycieczkę ;-):

    Co to są kijanki i parówy?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 40. Data: 2009-10-15 05:40:40
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Jasio napisał(a):
    > Użytkownik "Bart z Uc" napisał w wiadomości
    > "Ku-czu", zarzucił:

    > Co to są kijanki i parówy?

    A nowa Kia C'eed widziales? ;)