  • Data: 2012-04-24 00:06:36
    Temat: Kurtka protect wear
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam skórzana kurtkę, która "leży" idealnie i jest b. wygodna, ale cholernie
    ciężka i czasami za ciepła, dlatego rozglądam się też za czymś lżejszym.
    Mam możliwość kupienia kurtki - nowa, ale bez ochraniaczy (kieszonki są;-),
    w atrakcyjnej cenie (100 zł). (gość przywiózł z Niemiec, ale jest na niego
    za mała). Po dokupieniu ochraniaczy na allegro i tak wyjdzie mniej niż nowa
    z transportem.

    http://www.protectwear.de/product_info.php?info=p90_
    motorradjacke-101.html

    Czy ktoś z Was miał kontakt z tą marką i może polecić lub ewentualnie
    odradzić? Ewentualnie doradzić coś lepszego (powiedzmy do 300 zł.) A może
    szkoda "bawić się" w coś takiego i od razu szukać czegoś z wyższej półki?
    Kurtka wygląda solidnie (oczywiście mniej solidnie niż skóra), jest dobrze
    uszyta i wygodna. Ale nigdy nie jeździłem w kordurze i nie wiem, czy nie
    skończy się to, nawet po niewielkim szlifie, wyciąganiem z przypalonej skóry
    włókien materiału ;-(

    --
    Yogi(n)