    From: "DD" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Kupno obiektywu nowego (STAŁKA) w sklepie........
    Date: Sat, 28 Aug 2010 06:53:32 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    Witam forumowiczów!

    Chce kupić szkło do NIKONa D80. Chodzi o stałkę Nikkor 35 / 1.8. Do tej pory
    myślałem ze problemy typu FF / BF dotyczą tylko zoom-ów, ale koledzy z forum
    foto mnie wyprowadzili z błędu. Podobno stałki, a zwłaszcza ta 35 / 1.8 ma
    często BF lub FF. Niby są tutoriale, opisy gdzie jest opisane jak się to
    sprawdza, ale prawdę powiedziawszy nigdy tego nie robiłem.....

    Czy jak trafi się BF lub FF to czy można zwrócić (lub wymienić) taki obiektyw w
    sklepie ? Czy gwarancja obejmuje takie błędy ? Czy może lepiej kupić w sklepie
    internetowym (ponoć do 10 dni można zwrócić) ?

    Proszę o poradę...

    Pozdrawiam,
    Darek