  • 11. Data: 2015-10-26 18:13:49
    Temat: Re: Kupno auta w salonie. Jaki cichy rabat od handlowca?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2015 o 17:24 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    >> Citroen - 28500 :-)
    >
    > Kiedy to było?

    wrzesień 2010.
    Mieli taką politykę - w katalogu cena z kosmosu - 125000.
    W salonie rabat dilerski, flotowy :-), (auto na DG) i do zapłaty 96500.

    TG

  • 12. Data: 2015-10-26 19:04:26
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-10-26 o 18:13, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > wrzesień 2010.
    > Mieli taką politykę - w katalogu cena z kosmosu - 125000.
    > W salonie rabat dilerski, flotowy :-), (auto na DG) i do zapłaty 96500.

    Ludzie lubią taką politykę sprzedaży.
    Ja tam wolę kupić coś, co jest warte 100 tys. za za 100 tys.
    a nie, że ktoś mi łaskę robi i daje od ceny 200 tys. 50% rabattu

  • 13. Data: 2015-10-26 19:15:16
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26.10.2015 o 18:13, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > wrzesień 2010.

    No właśnie.
    Od tego roku ceny już mają realne i rabatów nie dostaniesz prawie wcale.

  • 14. Data: 2015-10-27 01:03:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Od 1 tys do 20 tys zł.
    > Bo to zależy od marki i modelu, a nie od ceny samochodu.

    Od ceny auta też zależy... a ta pośrednio zależy od marki i modelu.

    Swoją drogą o tej porze roku to rabatów na roczniki 2015
    powinno być od groma i trochę jeszcze - teraz już 2016 sprzedają.

  • 15. Data: 2015-10-27 01:04:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message

    > Ludzie lubią taką politykę sprzedaży.
    > Ja tam wolę kupić coś, co jest warte 100 tys. za za 100 tys.
    > a nie, że ktoś mi łaskę robi i daje od ceny 200 tys. 50% rabattu

    Ale niektórych to cieszy... a jak jeszcze "dadzą" butelkę wina z kluczami to
    hej, hej! :-)

  • 16. Data: 2015-10-27 15:59:41
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27.10.2015 o 01:03, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Od ceny auta też zależy... a ta pośrednio zależy od marki i modelu.

    Nie zależy.
    Na Peugeota za 70 tys dostaniesz rabat kilka razy większy, niż za Dacię
    czy Toyotę też za 70 tys.

  • 17. Data: 2015-10-27 18:25:45
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2015 o 15:59 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Nie zależy.
    > Na Peugeota za 70 tys dostaniesz rabat kilka razy większy, niż za Dacię
    > czy Toyotę też za 70 tys.

    Od ceny auta zależy ale w ramach jednej marki.
    Na C5 (droższy) dealer proponował mi większą kwotę rabatu niż na tańszego
    C4GP.
    Gdy w tym samym czasie przymierzałem się do s-max'a "rabat" był warty
    kilkaset PLN (przy kilkudziesięciu tysiącach w citroenie).

    TG

  • 18. Data: 2015-10-27 18:32:44
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27.10.2015 o 18:25, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Od ceny auta zależy ale w ramach jednej marki.

    Nie bardzo.
    Raczej od chodliwości modelu.
    Na jakieś rzadko sprzedające się wydziwy, mimo że tańsze, rabat
    dostaniesz większy.

    A na droższy, ale nowszy i rozchwytywany - bywa że prawie nic.

    Spróbuj ponegocjować rabaty np. na Kię Soul i Sportage.

  • 19. Data: 2015-10-27 18:45:29
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2015 o 18:32 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Spróbuj ponegocjować rabaty np. na Kię Soul i Sportage.

    Na Sportage dostałem 6k w 2013r. Salony w Wawie "mówiły" że schodzą jak
    świeże bułeczki i mogę dostać breloczek. Skory do negocjacji okazał się
    salon w Łowiczu - rabat kwotowy + plus komplet zimowych 17".
    Cytrynę za to kupiłem w Lublinie. Różnica miedzy "najtańszą wawą" a
    lublinem wynosiła coś około 8k.

    TG

  • 20. Data: 2015-10-31 12:49:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie zależy.
    > Na Peugeota za 70 tys dostaniesz rabat kilka razy większy, niż za Dacię
    > czy Toyotę też za 70 tys.

    Zależy, zależy... Na tańszy model Peugeota dużo dostaniesz mniejszy
    rabat niż na droższy model Peugeota bo tu chodzi o PROCENTY
    a kolega mówi o kwotach. Taki sam 10% rabatu od 50tys to 5tyś
    lub 8tyś od 80tysięcy. Do tego dochodzą jeszcze ciaśniejsze marże
    i mocniejsza konkurencja w przypadku tańszych modeli.