  • 11. Data: 2009-03-12 19:52:44
    Temat: Re: KupiłewmHondę i co dalej ?
    Od: "Dzik" <m...@g...pl>

    >Wyluzuj. Ale ja też mam samochód diesla i też zawsze ze trzy razy sprawdzam
    >zanim nacisne spust w pistolecie. Ehhh... Miauczyński jest we mnie :-) W
    >Was
    >też?

    a myslalem ze to tylko cos ze mna nie tak;-) raz omaly wlos do swojego
    turbognojka nie wlalem 98:)

    pzdr/Dzik

  • 12. Data: 2009-03-12 20:11:19
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Dzik pisze:

    > a myslalem ze to tylko cos ze mna nie tak;-) raz omaly wlos do swojego
    > turbognojka nie wlalem 98:)
    >
    > pzdr/Dzik

    Do 30% benzyny jest zalecane wlewac w czasie duzych mrozow do diesla
    wiec jesli nie miales pustego baku i tylko dotankowywalbys troche
    niewiele by sie stalo....

    Norbi
    KFazer'03

  • 13. Data: 2009-03-12 20:13:04
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Norbi pisze:

    > Do 30% benzyny jest zalecane wlewac w czasie duzych mrozow do diesla

    wow. A nie taniej uszlachetniacz ? Butelka na 500 litrow paliwa kosztuje
    kilkanascie pln :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 14. Data: 2009-03-12 20:25:22
    Temat: Re: KupiłewmHondę i co dalej ? [OT]
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Norbi wrote:

    > Do 30% benzyny jest zalecane wlewac w czasie duzych mrozow do diesla
    > wiec jesli nie miales pustego baku i tylko dotankowywalbys troche
    > niewiele by sie stalo....

    Do 30% to mozna bylo (i trzeba ze wzgledu na kiepski ON zimowy lata
    temu) lac w starym Mietku 123 ktory mial pompe wtryskowa smarowana
    olejem. W TDI/Common Rail smarowidlem jest paliwo, takiej tolerancji juz
    nie ma. Jest za to depresator, tyle ze wlac trzeba ZANIM zaczna sie
    mrozy. Oczywiscie, nieco benzyny nie zaszkodzi.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz na grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.